جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده: بررسی اثر بخشی ارزیابیهای مشاوران در زمینه هدایت تحصیلی «انتخاب رشته تحصیلی» با پیشرفت دانش آموزان دختر متوسط شهرتهران در سال تحصیلی ۹۳-۹۲

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال تکمیل شده و پر شده: بررسی اثر بخشی ارزیابیهای مشاوران در زمینه هدایت تحصیلی «انتخاب رشته تحصیلی» با پیشرفت دانش آموزان دختر متوسط شهرتهران در سال تحصیلی ۹۳-۹۲

نمونه پروپوزال های آماده همه رشته های دانشگاهی و دانلود فرم تکمیل شده و پر شده طرح پیشنهادیه پروپوزال ارشد و دکتری، نوشته شده با اصول روش تحقیق مناسب برای پایان نامه.

قسمت هایی از پروپوزال:

۱يکي ازاهداف مهم آموزش و پرورش خدمات ياري رساني به دانش آموزان است نمونه بارز اين خدمت را مي‌توان درامر مشاوره و راهنمايي تحصيلي در زمينه انتخاب رشته تحصيلي متناسب با حرفه مورد انتظار دانست و هدف اصلي آن فراهم نمودن بستري مطلوب است تا نقاط قوت و ضعف افراد شناسايي شده و با تصويري روشن از ويژگي‌ها و صفات خود و نيازهاي جامعه اقدام به انتخاب رشته مطلوب نمود. همان طور که استرنبرگ[۱] بيان کرده است توجه به قابليت‌هاي شناختي افراد در قالب مفهوم کلي بهره هوشي نيز نمي‌تواند به تنهايي تفاوت‌هاي فردي در استعداد و قابليت‌هاي مختلف دانش آموزان و به تبع آن موفقيت‌هاي تحصيلي آنان را در رشته‌هاي مختلف نمايان سازد بلکه استفاده از تجارب و انطباق ميزان استعداد و توانايي واقعي افراد با رشته تحصيلي مورد علاقه، آينده بهتري را براي افراد رقم مي‌زند. (استرنبرگ ۲۰۰۷: ۸۰) اما مي‌بينيم که گسترش علوم و تکنولوژي و تولد رشته‌هاي جديد در جامعه نوجوانان و سرمايه‌هاي اصلي کشور را در امر انتخاب رشته تحصيلي مناسب با حرفه مورد انتظار را با مشکل مواجه نموده است. دراين راستا شناسايي نيازها و امکانات محيط جهت اخذ تصميمات اصولي و منطقي ضروري به نظر مي‌رسد بديهي است با توجه به دوران بحراني بلوغ و نوجواني، اين مشکلات دو چندان خواهد شد. کيامنش نيز درسال ۱۳۸۲ بيان نمود که در بررسي‌هاي انجام شده توسط آموزش و پرورش حدود ۶۰ درصد دانش آموزان دختر و ۵۰ درصد دانش آموزان پسر، مشاور را به عنوان منجي جهت هدايت تحصيلي پذيرفته‌اند و در زمينه انتخاب رشته تحصيلي از او کمک مي‌گيرند و بايد مشخص شود که به طور کلي هدايت تحصيلي در عمل با چه مسائل و مشکلاتي روبروست. اين فرآيند به علل گوناگون از جمله عدم مشارکت کارکنان مدرسه، نبودن ابزار و وسايل سنجش دقيق، کمبود کادر آموزشي متخصص در رشته مشاوره و … نتوانسته است به اهداف از پيش تعيين شده خود نائل شود. (شفيع آبادي، ۱۳۸۷ : ۳۳)

نظر به اين که هدف از تحصيل دانش آموزان ايجاد توانايي در پاسخگويي به نيازهاي علمي و کاربردي جامعه است و از آنجا که ادامه هر يک از شاخه‌هاي تحصيلي زماني مي‌تواند در راستاي تأمين نيازهاي جامعه قرار گيرد که متناسب با توانمندي و استعداد افراد باشد لذا نياز جامعه و بازار کار مستلزم اثربخش بودن عملکرد مشاوران در ايجاد موفقيت متناسب با تحصيل دانش آموزان است و سئوال مهم اينست که وجود مشاوران و ابزار آنان تا چه حد مي‌تواند مثبت و مؤثر بوده و افراد را دقيقاً به رشته و حرفه آنان رهنمون کند؟ طبق پژوهش‌هايي که در اين زمينه انجام شده مشخص گرديده که هيچ متغيري به اندازه عملکرد تحصيلي قبلي دانش آموزان اهميت ندارد (نويدي ۱۳۸۶) و يا اين که مشاوران و فعاليتشان کاملاً مورد تائيد نمي‌باشد (علي اکبری، ۱۳۸۲) و پرونده‌هاي مشاوران از لحاظ محتوا داراي نقايصي است (ادريسي ۱۳۸۲) .لذا اين تحقيق مي‌کوشد تا عملکرد مشاوران را در زمينه هدايت تحصيلي (انتخاب رشته متناسب با توانمندي افراد) ارزيابي نمايد. و علاوه بر این نگرش دانش آموزان را نسبت به عملکرد مشاوران مورد بررسی قرار دهد .

 

– بیان مسأله:

 

……………………………

 

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

 

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

 

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۶- مدل تحقیق

…………………………

……………………………..

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

…………………………………..

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

…………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

…………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

…………………………………..

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

…………………………………..

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

…………………………………..

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

…………………………………..

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

…………………………………..

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

…………………………………..

منابع :

…………………………………….

…………………………………..

آسان داک: www.Asandoc.com

پروژه آماده مدیریت، حسابداری، پروپوزال آماده تقریبا رایگان ارشد و دکتری روانشناسی، پرسشنامه و ترجمه آماده کشاورزی، علوم سیاسی، معماری، عمران و همه رشته های دانشگاهی، پروپوزال پر شده مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی، تربیت بدنی

 

[۱] – Sternberg. R.J

2019-03-08
كد : 17030
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss