جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دانلود پرپوزال کارشناسی ارشد

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پرپوزال کارشناسی ارشد:

پرپوزال ابتدایی ترین و به نوعی مهم ترین پخش پایان نامه  جهت معرفی کلیت موضوع انتخابی است. این بخش مهم اهداف و پایه های رسیدن به هدف مورد توجه شما را در غالب چند صفحه بیان میدارد. هرچه پرپوزال غنی تر باشد نشانگر قوی بودن موضوع پایان نامه است . حتما شنیده اید که میگویند شخصیت هر فرد بر اساس ملاقات اول شکل میگیرد! پرپوزال دقیقا همین نقش را اجرا میکند. همین چند صفحه میتواند بیانگر توانایی   و تسلط شما به مبحث کلی باشد.

پرپوزال در مقطع کارشناسی ارشد بطور جداگانه از مباحث رساله، خود دارای چند بخش است که تمرکز اصلی آن بر بخش اطلاعات پایان نامه میباشد . در رابطه با زیر مجموعه های مهم این بخش به اختصار میپردازیم.

  • تعریف مساله و بیان سوالات :

همانطور که از اسم این بخش میتوان حدس زد، در این قسمت باید در رابطه با مساله مورد مطالعه خود صحبت کنید. تعاریف با مفهوم که رساننده مطلب شما باشند و بحث در رابطه با ماهیت عنوان در این قسمت بیان میشود. و در پایان با توجه به توضیحات ارایه شده باید تعدادی سوال، که عموما بین ۱ تا سه سوال، مطرح میشود. سوالاتی که شما در انتهای رساله باید به پاسخ مناسب و قانع کننده ای برای آنها برسید.

  • سابقه و ضرورت انجام تحقیق

در این قسمت پیشینه موضوع مورد مطالعه بر اساس مستندات و منابع معتبر مورد بررسی قرار میگیرد. به معنی ساده تر باید آغاز کننده پژوهش در دوران های مختلف مشخص شود.

  • هدف ها :

هدف ها در واقع پاسخ هایی است که در انتها برای سوالات مطرح شده شما در بخش اول مطالعاتی درنظر گرفته شده اند. پاسخ هایی که شما میدانید یا میخواهید در طول پروژه آنها را اثبات کنید.

  • فرضیه ها:

تمامی مفروضاتی که شما برای پیشبرد پروژه در نظر دارید.

  • کاربرد متصور از انجام پروژه :

باید ذکر کنید که پروژه شما چه کاربردهایی برای رشته و حیطه کاری شما دارد.

  • استفاده کنندگان پروژه

شامل تمامی جامعه آماری است که از هدف های پروژه شما استفاده خواهند کرد.

برای تفهیم بهتر شما میتوانید با دانلود پرپوزال ارشد نمونه های مشابه را بررسی کرده و یا پرپوزال مورد نیاز خود را در میان پرپوزال های موجود بیابید. دقت کنید اعتبار علمی پرپوزال ارشد از اهمیت بالایی برخوردار است. سایت های معتبر برای دانلود پرپوزال ارشد به شما پیشنهاد میشود.

در رابطه با پرپوزال قوی عمل کنید. پرپوزال هویت پروژه شما را نمایان میکند.

2019-05-26
كد : 118693
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss