جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



درست يابي و اثرهاي آن

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

درست يابي و اثرهاي آن

(۴۲ صفحه ورد)

به نام خداوند جان آفرين به نام خداوندي كه دفتر را آفريد تا سبب بقا جامعه باشد دختران مادر شوند و ما دارند سبب رشد و تعالي و خداشناسي بهشت برين شود.[۱]

( و افسوس كخ اينها راه سعادت را گم كرده و دختران جوانه همه به سمت غرب كشيده شده كه آنقدر در غرب در آنها اثر گذاشته كه حق دختران از آنها كم حجاب تر و بي حياتر و ……. شده اند خيلي دوست دارم حرفهايم را بر اين كاغذ بي جان بي آورم ولي افسوس كه كاغذ خواهد گفت چرا من كه مي توانستم حرفهاي قشنگتري را در دلم جاي بر هم بايد اين همه ي بندوباري را بفهم و بنويسم. دختران زيادي هستند كه خيلي خوبند و خيلي خانومند. ولي بايد گفت كه در كشوري مانند ايران در كشوري كه همة مان ادعا مي كنيم كه امم زماني است كشورمان خيلي كم هستند آن خوبها …… خوبها كم هستند. بي رياها بي ادعاها ….. بي ……… و حافظان عالمان ، قرائيان. مفهوم فهمان به قرآن كم هستند در اين كشور هر نهادي هم دَم از خوبي مي زند او باز هم خوب نيست ……و خداي داند. بهر حال از بحثمان دور نشويم كه بحث مهمي است ( آسيب شناسي دختران با افراد موئث دختران يا زنان جامعه )

دوست دارم در اين پژوهش به آنجايي برسم كه گره يا حداقل كاري كه مي توانم براي جامعه ام باز كنم يا بكنم …..

دوست دارم ……… بگذريم .

( اولين آسيبي كه مي توانيم احساس كنيم كه در دختران موجب مي شود در اين جامعه پر از خطر صدمه ببيند گناه است. وقتي انسان در نگاهشش عفت نداشته باشد نمي تواند خيلي از كارها را كه بعداً عرض مي كنيم ر.يدادها جلوگيري كند.

۱- عفت در نگاه

ارزش و اهميت نگاه از اين بابت است كه چشم ما دروازة دل است آنچه از اين دريچه وارد وجود شخص مي شود گاهي او را به سر منزل سعادت و نگاه به ورطه مقسوط و ذلت مي كشاند. دل ، آنچه را از طريق چشم مي بيند حس مي كند مورد تحليل قرار داده و زمينه را براي انفعال در برابر شرايط موجود و در پي آن حركت براي كسب و تصرف آن شرايط و اقناع آن فراهم مي نمايد. و اين سخن درستش است كه هر آنچه ديده بيند دل كن ياد. حال فرق نمي كند كه آن نگاه به صواب بوده و مجاز و يا ناصواب بوده و يا غير مجاز از آنجا كه خداوند خالق انسان است و صلاخ و مصلحت انسان را بهتر از هر كسي مي داند. و نسبت به صفات و اخلاقيات او آگاهي كامل دارد. لذا به عفت در نگاه توصيه فرموده و انسان را از نگاه هاي آلوده برحذر مي دارد. توصيه خداوند در آيات و رويات ائمه به چشم مي خورد كه عفاف و لزوم پرهيز از چشم چراني ها و يا خودنمايي زن به منظور پاكي جان و روان انسانها و تطهير آنان از پليدي، آلودگي نابسمانيهايي اخلاقي، خانوادگي و اجتماعي است و اين امري است كه با سعادت مرد و زن و نسل انسايي مرتبط است. آري نگاه جرقه اي است كه آتشش غزيزه را شعله ور مي سازد.

[۱] – النظره بعد النظره تزرع في القلب شهوه و كفي بها الصاحبها فتنه . نگاه پس از نگاه همچون تيري از تيرهاي نور آيه ۳۰ و ۳۱ زهراگين شيطان است كه چه بنا مدت آن كوتاه و مورث حسرت و افسوسي در از و طولاني است

………………….

…………………

2019-03-18
كد : 31221
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss