جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



درک مشتریان از امنیت و اعتماد سیستم مبادله الکترونیکی سهام در حوزه تجارت الکترونیک در استان کرمانشاه

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  درک مشتریان از امنیت و اعتماد سیستم مبادله الکترونیکی سهام در حوزه تجارت الکترونیک در استان کرمانشاه

قسمت هایی از پروپوزال:

۱- بیان مسأله:

یک فاکتوربسیار مهم درموفقیت انجام تجارت الکترونیک امنیت است.این جنبه ای ازتجارت الکترونیک است که اغلب در ادبیات تحقیق ،نادیده گرفته می شود که باعث عملکرد بهتر برنامه های کاربری وب ،صرفه جویی درهزینه ومزایای خدمات به مشتریان می باشد.اگر امنیت براساس برنامه ریزی استراتژیک وزیر ساختهای امنیتی پشتیبانی نشودمی تواند آسیبهای زیادی به بسیاری از جنبه های یک شرکت بزند.همچنین امنیت ضعیف میتواند به نام تجاری یک شرکت صدمه بزندوباعث تضعیف اعتماد مشتریان شود.(ادوارد کنراد[۱] وهمکاران ۲۰۱۱).

بابررسی موانع عدم راه اندازی بورس الکترونیک دربازار سرمایه ایران شاید بتوان به این مسئله پرداخت که چرا درعصر تجارت الکترونیک،ساخت وراه اندازی مکانهای فیزیکی برای انجام معاملات صورت می گیرد.

باگسترش فناوری اطلاعات وارتباطات ،امنیت به یکی از مهمترین مباحث در فرایند طراحی ومدیریت سازمانها تبدیل شده است.

کمبود اعتماد به مولفه های مختلف تجارت الکترونیکی به عنوان یکی از دلایل اصلی سقوط بعضی از شرکتهای دات کام شناخته شده است. تحقیقات نشان داده است که اعتماد کلید موفقیت در تجارت الکترونیکی است.با این وجود این پرسش که اعتماد چگونه به دست آمده ونگهداری می شود ،هنوز به درستی پاسخ داده نشده است. کمبود اعتماد مشتری به تاجران تجارت الکترونیکی ، فناوری تجارت الکترونیکی وزیر ساختهای اجتماعی ، مالی وقانونی محیط تجارت الکترونیکی

چالش عمده ای را در مقیاس بزرگ برای مشتریان فراهم کرده است .

باوجود اینکه دانش در این زمینه عمر چندانی ندارد مروری بر ادبیات اعتماد وامنیت در تجارت الکترونیک بدلیل غنی بودن آن جالب است .تعریف اعتماد به طور معمول مشکل است (روسو ،سیتیکین ،برت وکامرو[۲]۱۹۹۹).به خصوص به دلیل معانی مختلف آن(مک نایت ،شروانی[۳] ۲۰۰۱).به همین دلیل وبر خلاف تلاشهای بسیار در تحقیقات هنوز یک تعریف که مورد توافق عمومی باشد در مورد اعتماد وجود ندارد (چن ودیلون[۴] ۲۰۰۳).اعتماد یک پدیده چند بعدی است که به درک خاصی از ریسک مرتبط بوده ووابسته به زمینه های فردی می باشد.به علاوه ایجاد اعتماد یک فرایند پویا است که شامل چندین مرحله می باشد (شاپیرو ،چراسکین[۵]،۱۹۹۲).اعتماد فناوری از سازوکارهای امنیتی وفرایندهای تجاری استانداردشده وعادی موجود در فناوری ها تجارت الکترونیکی گرفته می شود. اصول اساسی اعتماد فناوری، عبارتند از اصول ایمنی فنی ،تدابیر حفاظتی ،وسازو کارهای اعمال کنترل که هدف از آنها ارایه معاملات موثق از طریق فرایند های استاندارد شده وسازو کارهای جستجو کننده موجود در بستر فناوری تجارت الکترونیکی می باشد.

اختراع بزرگ اینترنت که به تحول تجارت الکترونیک در دهه اخیر منجر شده است باعث ایجاد شرایط باز وانعطاف پذیر شبکه شده وقابلیت اتصال ودر نتیجه کارایی بیشتر شده است. متاسفانه این مساله آسیب پذیری های امنیتی بسیاری رانیز ایجاد کرده است.به طور عمومی پذیرفته شده است که افراد فقط در صورتی تجارت الکترونیک را می پذیرند وبه آن اطمینان می کنند،که امنیت کافی در آن وجود داشته باشد.

بنابراین باید توجه قابل ملاحظه ای به توسعه وبکارگیری سرویسهای امنیتی شود .از آنجا که صنعت تجارت الکترونیک به واسطه عملکرد مناسبش به جلو حرکت می کند بنابراین در اغلب موارد امنیت به عنوان مانعی برای نوآوری موجود درتجارت الکترونیک دیده می شود .بنابراین عدم وجود امنیت در سیستم های تجاری از دیدگاه اقتصادانان بطور کامل عقلانی وتوجیه پذیر است. حتی اگر از نظر کاربران نامطلوب باشد.(اندرسن[۶] ۲۰۰۱).

وجود يك حفره ويا مشكل امنيتي ،مي تواند يك سازمان را به روشهاي متفاوتي تحت تاثير قرار دهد . آشنايي با عواقب خطرناك يك حفره امنيتي در يك سازمان وشناسايي مهمترين تهديدات امنيتي كه مي تواند حيات يك سازمان را با مشكل مواجه كند ،از جمله موارد ضروري وپياده سازي يك مدل امنيتي در يك سازمان است .

وجود يك حفره امنيتي مي تواند پيامدهاي منفي متعددي را همچون :كاهش درآمد وافزايش هزينه ،خدشه به اعتبار وشهرت يك سازمان سلب اعتماد مشتريان سلب اعتماد سرمايه گذاران و….را به دنبال داشته باشد .  (سمناني ،۱۳۹۱،ص ۵۸).

[۱] – Edward kenrid

[۲] – Rosoo and setekeen

[۳] – Makniet shervanee

[۴] – Chen

[۵] – Shaperoo and cheraskeen

[۶] – Anderson

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-12-19
كد : 103773
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss