جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



دو جنبه از XSL : تبديلات XSL و اشياء قالب بندي XSL

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دو جنبه از XSL : تبديلات XSL و اشياء قالب بندي XSL

(۳۷صفحه ورد)

XSL، در واقع داراي دو راستا مي باشد، تبديلات XSL يا XSLT (نگارش ۱٫۰ كه يك معرفي W3C است و نگارش ۱٫۱ كه ارائه شده است) و اشياء قالب بندي XSL يا XSLFO. هر كدام هنگامي كه واردكار با داده هاي XML مي شوند، براي انجام وظايف متفاوتي طراحي مي شوند.

XSLT اجازه مي دهد محتواي XML را بگيريم و به هر شكل ديگري تغيير دهيم، ممكن است آن شكل ديگر، يك صفحة XTML يك فايل متني يا حتي يك سند XML ديگر باشد. مي توانيم محتوايي كه مي خواهيم نمايش داده شود را انتخاب كنيم و محتوا را اضافه كنيم يا حتي محتوايي را كه آنجا وجود دارد اجرا كنيم. XSLT با تبديل XML به HTML و افزودن اطلاعات شيوه CSS عمل مي كند بلكه اساس آن CSS است و اساساً از همان صفحات و مقادير استفاده مي كند. در اين صورت چه نيازي به آن داريم؟ چرا منحصراً از CSS استفاده نكنيم؟ يكي از نكات قوت XML، اين است كه مي توان در محيطهاي مختلف از آن استفاده كرد، نه تنها در مرورگر. به همين دليل است خود را در موقعيتي ببينيد كه محيط كاري شما، كد XML را مي شناسد ولي از HTML كه در برگيرندة اطلاعات شيوه است يا به آن مراجعه مي كند، چيزي متوجه نمي شود.

اشياء قالب بندي XSL به عنوان بخشي از «درخت نتيجه» كه بعد از تبديل به دست مي آيد، مي باشد، و مي توانند توسط هر برنامه كاربردي كه از آن پشتيباني كند، پردازش شود.

آماده سازي

براي استفاده از معرفي لازم است آخرين نگارش MSXML3 دريافت شود.

نصب  MSXML3

با وجود اينكه، دريافت و نصب MSXML3 شايد بسيار راحت به نظر برسد، گزارشات بسيار زياد از سيستم ها رسيده است كه پردازش كل XSL بعد از عمليات نصب، متوقف مي شود. كاربران دو گزينه انتخابي دارند:

نصب MSXML3 در مد “side- by- side” كه پيش فرض مي باشد. ابتدا از ايجاد backup در C;\windows\system\MSXML.DDL مطمئن شويد. اگر اين فايل خراب شد و پردازش XSL متوقف گشت، بايد با جايگذاري backup، حداقل اجازة استفاده از گزينة انتخابي زير را بدهد.

ادامه نصب پيش فرض و استفاده از پيش نويس كاري، اكثر اطلاعاتي كه در اين متن تحت پوشش قرار گرفته، براي هر دو حالت يكي هستند و ما فقط به يك استثنايي كه در آنجا مثل هم نيستند، اشاره خواهيم كرد. بعداً، هنگامي كه به پردازش XSLT روي سرويس دهنده (به جاي سرويس گيرنده) مي پردازيم، مي توانيم از معرفي كامل آن براي توليد صفحات XHTML استفاده كنيم كه در اين صورت لازم نيست در هنگام ساخت برنامة كاربردي خود، نگران پشتيباني مرورگر از XSL باشيم……………

…………………..

………………

2019-03-13
كد : 27799
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss