جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



رابطه ابعاد ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان شرکتهای بیمه استان گیلان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  رابطه ابعاد ماهیت شغل بر میزان خلاقیت کارکنان شرکتهای بیمه استان گیلان

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

اكنون شرايط محيطي كسب وكار به قدري پيچيده، پويا و نامطمئن گرديده است كه ديگر نمي شود با روش هاي تفكر قبلي، مسائل و مشكلات امروز را حل كرد، همان طور كه حل مسائل قبلي با روش هاي جديد كارساز نيست؛ لذا يك تغيير و تحول اساسي درنظام فكري لازم است. سازمان ها بايد بدانند اگر مجبورند سازماني خلاق داشته باشند بايد فرهنگ ها، سيستم ها، ساختار، روش ها و سبك مديريت و … را طوري طراحي كنند كه با ويژگي هاي افراد خلاق سازگار باشد. ( صمدآقايي،۱۳۸۳،۱۲-۱۰)

با مروري بر وضعيت خلاقيت در سازمان هاي ايراني مي توان به پرسش هاي قابل تعمقي رسيد. نخست اينكه آيا وجود خلاقيت در اين سازمان ها حياتي است؟ بعبارتي فقدان خلاقيت در اين سازمان ها عملكرد موفق سازمان را به مخاطره خواهد انداخت؟ چه شرايطي باعث شده تا خلاقيت در سازمان هاي كشورمان نقشها و كاركردهاي كليدي خود را از دست بدهد؟

حسيني (۱۳۸۰) معتقد است كه با ايجاد نظام مشاركتي و تيمي به منزله يكي از راهكارهاي مهم، مي توان فضايي خلاق و پويا در سازمان به وجود آورد. ولي از آنجايي كه جايگاه نظري كارهاي تيمي در سازمان هاي ما نهادينه نشده است و از طرفي مشخصه مشترك بين اكثر سازمان هاي داخلي، نبود انگيزه كافي در بين پرسنل مي باشد و در نهايت اينكه در اين سازمان ها، پايين بودن كيفيت راه حل مسئله امري كاملا”طبيعي و پذيرفته شده است؛ لذا بين خلاقيت و سازمان ها يك رابطه علت و معلولي متقابل وجود دارد. بدين شكل كه اولا”فقدان خلاقيت در اين سازمان ها باعث شده است اين سازمان ها  از تأثيرات خلاقيت بي بهره باشند. از طرفي به دليل عدم وجود نقش هاي ياد شده (تأثيرات خلاقيت) در اين سازمان ها، خلاقيت فاقد اهميت و ضرورت لازم است. در يك بررسي موردي مشخص شد كه هر چند مديران بر لزوم و اهميت خلاقيت واقفند اما در عمل معتقدند كه خلاقيت در سازمان هاي ايراني جايگاهي ندارد. به راستي چه عاملي باعث شده است كه خلاقيت در پاره اي از سازمان ها منجر به سكون افراد خلاق شود؟ با توجه به تحقيقات و بررسي هاي انجام گرفته مي توان ريشه عدم وجود و سكون خلاقيت در سازمان هاي كشورمان را در ابعاد و موارد زير جستجو كرد:

غالب سازمان ها و مديران به دنبال آن هستند كه در محيطي باثبات و فاقد هرگونه تلاطم محيطي ادامه فعاليت دهند، اما شرايط نوين سازماني و صنعتي چنين بستري را براي سازمان ها و مديران فراهم نمي كند. در چنين شرايطي سازمان ها درجهت بهره گيري و سازگاري با تغييرات سريع فني، اقتصادي، سياسي و … مفاهيمي مانند خلاقيت ، نوآوري و … را به عمل درآورند. غالب سازمان هاي كشورمان به دليل عدم تهديد جدي از سوي رقباي

خارجي و حتي رقباي داخلي، سيستم هاي سازماني خويش را به عنوان سيستم هاي بسته فرض كرده اند. جالب اينكه با داشتن چنين نگرشي ادامه حيات مي دهند. دليل ديگر برعدم وجود نياز خلاقيت در سازمان هاي كشورمان، دولتي بودن غالب سازمان ها و شركت ها مي باشد. به عبارتي وجود حمايت هاي همه جانبه مالي، قانوني، مالياتي، از اين سازمان ها باعث فراهم آمدن حاشيه اطميناني براي اين سازمان ها شده است و آن ها را از چالش هاي واقعي دنياي سازماني به دور نگه داشته است. همچنين بوروكراسي اداري يعني گذراندن افراد از چند سطح سازماني مختلف پيش از طرح ايده، به دليل ساختار و فرهنگ خشك و غيرمنعطف حاكم بر سازمان ها عامل ديگري بر عدم وجود خلاقيت در سازمان هاي كشورمان مي باشد. به نظر مي رسد  فراهم كردن زمينه هاي مناسب به منظور مواجهه سازمان هاي داخلي با واقعيت هاي سازماني امروز (رقابت، تغيير، ابهام) و نيز كاهش حمايت هاي افراطي مخرب و پرهزينه دولت و بوروكراسي اداري از اين سازمان ها در تحريك نياز به خلاقيت مؤثر باشد. در اين شرايط مي توان انتظار داشت كه سازمان به وجود خلاقيت احساس نياز داشته باشد و مديريت سازمان با درك اين نياز به كمك به كارگيري منابع داخلي سازمان و نيز ايجاد انگيزه پرسنل، نظارت در فرايند جذب نيروي انساني و برنامه هاي آموزشي، فراهم كردن فرصت كسب تجربه، در مسير خلاق نمودن افراد سازمان گام بردارند. ( مشبكي، وفايي، ۱۳۸۲)   با بيان مسئله تحقيق برآنيم تا دريابيم چه عواملي براي بالا بردن خلاقيت افراد سازمان ها با اهميت تر و با ارزش تر است و آنان را در انجام  دادن فعاليت ها ياري مي رساند.

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2018-12-31
كد : 105388
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss