جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



رابطه بين كيفيت خدمات شهري و تمايل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهري(مطالعه موردي شهر آستانه اشرفيه)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  رابطه بين كيفيت خدمات شهري و تمايل شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهري(مطالعه موردي شهر آستانه اشرفيه)

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

افزایش تمایل به شهرنشینی و به تبع آن افزایش هزینه هاي اداره شهر و نیز مشکلات ناشی از وابستگی شدید شهرداري‌ها به منابع درآمدي ناپایدار و ناسالم، از جمله عوارض مربوط به پروانه های ساختمانی و جرایم کمیسیون ماده صد، که وضعیت نامناسبی را رقم زده است، مسئولین و مدیران شهري را بر آن داشته تا درصدد استفاده از منابع درآمدي باشند، که براي شهرداري‌ها از نظر تأمین مالی ظرفیت بالا، مستمر و پایدار داشته و هم از منظر اقتصادي مطلوب باشد.

بررسي تجارب جهاني و مطالعات انجام‌شده درباره عوارض نوسازي در جهان، از جمله مطالعات بانك جهاني نيز نشان مي‌دهد، كه ماليات بر املاك (عوارض نوسازی و عمران شهری)، ابزار بالقوه جانبي در تأمين مالي حكومت‌هاي محلي در كشورهاي در حال توسعه است. اين ماليات به عنوان منبع درآمد مي‌تواند دسترسي به پايه مالياتي گسترده‌اي را براي شهرداري‌ها فراهم سازد. با اين وجود، بازده ماليات ملك در كشورهاي در حال توسعه بسيار اندك است و سهم آن، معمولاً كمتر از ۲۰‌درصد درآمدهاي شهرداري ها است. (ولیخانی دهاقانی و طباطبائي،۱۳۹۰)

در ایران نیز، با توجه به مطالعات موجود (حسن زاده و خسروشاهی،۱۳۸۷)، برای سال های   ۱۳۸۰تا ۱۳۸۳، ۹۹ درصد از درآمدهای به دست آمده شهرداری تهران، وابسته به عوارض پروانه های ساختمانی یا به عبارتی فروش تراکم است و تنها ۱ درصد، مربوط به دیگر گونه های عوارض بوده است.  هم چنین مطالعه دیگری (هاشمي و طاهرخاني،۱۳۸۷)، حاکی از آن است که طی سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۸۵ عوارض بر ساخت و ساز، بیشتر از ۷۵ درصد از درآمدهاي شهرداري تهران را به خود اختصاص داده است. شهرداری اصفهان نیز، در دوره ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۸ به طور متوسط در حدود ۲/۴۹ درصد درآمدهای خود را از محل فروش مازاد تراکم و بطور کلی در حدود ۷۶ درصد از درآمدهای خود را از محل عوارض ساخت و ساز تأمین نموده است. در طرف مقابل مهمترین و مناسب ترین نوع درآمد شهرداری ها، که عوارض نوسازی و عمران شهری است، عمدتاً ارقام محدودی را به خود اختصاص داده، به گونه ای که سهم این عوارض طی دوره مذکور به طور متوسط در حدود ۴/۱ درصد بوده است. (فرجی ملائی و عظیمی،۱۳۹۰)

در آستانه اشرفیه (شهر مورد مطالعه این تحقیق) براساس اطلاعات بدست آمده جدول برای سال های ۱۳۸۶-۱۳۹۰، ۴/۵۴ درصد از كل درآمدهاي شهرداري آستانه اشرفيه مربوط به  عوارض بر پروانه هاي ساختماني (شامل عوارض بر مازاد تراكم، عوارض بر تفكيك اراضي و ساختمان، عوارض بر بالكن و پيش آمدگي و عوارض حذف پاركينگ) و ۵/۵ درصد وابسته به جريمه كميسيون ماده صد و ۶/۵ درصد مربوط به عوارض نوسازي و عمران شهري و ۵/۳۴ درصد مربوط به ساير درآمد ها از جمله عوارض بر معاملات غير منقول، عوارض بر فروش كالا و خدمات، عوارض ساليانه خودرو و . . . مي باشد. كه با آمار تقريبي ۲۰٫۰۰۰ پلاك ثبتي اعم از ساختمان، مغازه و زمين در شهر  آستانه اشرفيه و با فرض ميانگين ۵۰۰٫۰۰۰ ريالي عوارض ساليانه هر پلاك، مي بايست حداقل ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال، سهم عوارض نوسازي و عمران شهري آستانه اشرفيه در هر سال باشد (با فرض ثابت ماندن ساخت و ساز هاي جديد) كه طبق آمار موجود  فقط ۲۵ درصد اين عوارض دريافت شده است.

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2019-01-02
كد : 105858
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss