جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



رابطه بین هوش سازمانی و بهره¬وری سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  رابطه بین هوش سازمانی و بهره¬وری سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

بهره وری و عملکرد در سازمان ها و شرکت های مختلف تغییرات فناوری، راندمان فنی و سازمانی و صرفه جویی واقعی هزینه ها را در بر می گیرد. راندمان و عملکرد بالاتر به شرکت اجازه می دهد تا با سطح مشابه ورود ها، بازده بالاتری را ایجاد کند و سرانجام رشد اقتصادی کلی قوی تری را ارائه می دهد (ویلفرید و تاپسوبا، ۲۰۱۹).

در عصر اقتصاد، همه شرکت ها و سازمان ها به دنبال بهبود و ارتقای وضعیت بهره وری و عملکرد خود هستند. سازمان ها، افراد، بخش ها، اتحادیه ها، مدیران و کارکنان همه از واژه های مرتبط با بهره وری و عملکرد استفاده می کنند تا بیان کنند که چگونه می توان کارها را بهتر انجام داد. بهره وری یک مسأله جهانی است و حدود سه دهه است که تلاش هایی در جهت رفع کاستی های آن در سازمان ها شروع شده است و یا به دنبال راه هایی برای افزایش عملکرد و بهره وری سازمان ها بوده اند (جودزاده و همکاران، ۱۳۹۸).

دانش و انديشه‌هاي خلاق همواره كليد موفقيت سازمان­ها بوده است. بكارگيري دانش در سازمان­ها باعث مي‌شود تفاوت ميان تحول بنيادي و گام به گام از هم تميز داده شود. اهميت بهره‌گيري از دانش در سازمان­ها­ به حدي است كه پيتر دراكر[۱] عنوان مي‌كند در آينده سازمان­هاي جديدي ايجاد خواهند شد كه در آنها قدرت بازو تحت حاكميت قدرت ذهن خواهد بود اساس اين نظريه بر اين مطلب اشاره دارد كه در آينده جوامع سازمان­هايي در مسير پيشرفت و توسعه قرار خواهند گرفت كه داراي سهم بيشتري از دانش باشند تا منابع طبيعي(خدادای، ۱۳۸۶).

آلبرخت[۲](۲۰۰۳) جهت موفقيت در كسب و كار[۳] به داشتن سه عامل انسان هوشمند[۴]، تيم‌هاي هوشمند[۵] و سازمان­هاي هوشمند اشاره مي‌كند. وي براي جلوگيري از كند ذهني[۶] گروهي از عنوان هوش سازماني[۷] بهره مي‌گيرد. هوش سازماني به عنوان استعداد و ظرفيت يك سازمان در حركت قدرت ذهني‌اش و تمركز اين قدرت ذهني در تحقق رسالت سازمان تعريف مي‌شود. از نظر آلبرخت، هوش سازماني داراي هفت مولفه مي‌باشد كه عبارتند از:

۱- چشم‌انداز استراتژيك[۸] ۲- سرنوشت مشترك[۹] ۳- ميل به تغییر[۱۰]

۴- روحيه[۱۱] ۵- اتحاد و توافق[۱۲] ۶- كاربر دانش[۱۳]

۷- فشار عملكرد[۱۴]

از طرفی كوش­شهای اقتصادي انسان هميشه معطوف بر آن بوده كه حداكثر نتيجه را از حداقل تلاش‌ها و امكانات به دست آورد. اين تمايل را مي‌توان اشتياق وصول به بهره‌وري ناميد. كليه اختراعات و ابداعات بشري در طول تاريخ از ابتدايي‌ترين ابزار تا پيشرفته‌ترين تجهيزات نشأت گرفته از اين تمايل و اشتياق است. بهره‌وري مفهومي است جامع و كلي كه افزايش آن به عنوان يك ضرورت، جهت ارتقاي سطح زندگي، رفاه بيشتر، آرامش و آسايش انسانها، كه هدفي اساسي براي همه كشورهاي جهان است همواره مد نظر دست اندر كاران سياست و اقتصاد بوده است (فیضی و مدنی، ۱۳۸۶)برخي از صاحبنظران بهره‌وري را تفكري مي‌دانند كه بر اساس آن شخص بتواند كارهاي امروز را بهتر از ديروز انجام دهد. به عبارتي بهره‌وري را تلاشي مي‌‌دانند بي‌انتها براي استفاده از منابع، نيروي انساني، مهارت­ها، تكنولوژي و اطلاعات به منظور دستيابي به بهترين نتايج.

امروزه با توجه به تنوع ورزش­ها، فرهنگ‌ها، سليقه‌ها و امكانات ورزشي در كشور، كار سازمان­های تربيت ‌بدني بسيار پيچيده شده است. كار مديريت در اين سازمان­ها نيز به تناسب پيچيده‌تر شده و نياز به بهره‌وري از طريق بهره گیری ازهوش سازماني جهت موفقيت اين سازمان­ها كاملاً محسوس است. بدون ترديد اگر اين سازمان­ها براي حركت دادن قواي ذهني كاركنان و دست‌اندركاران دست به اقداماتي ريشه‌اي و بنيادي نزنند طولي نخواهد كشيد كه نقش و اهميت ورزش در اذهان عمومي هم به مفهومي گنگ و مبهم تبديل خواهد شد. موفقيت در فعاليت­ها به آگاهي و شناخت مديران از عوامل ورزشي، مانند آگاهي از سطوح شغلي، مهارت­ها، قابليت­هاي كاركنان، وظايف و ميزان انگيزش در راستاي اهداف بستگي دارد. البته در اين ميان عوامل بيروني مانند اقتصاد جهاني، اقتصاد بومي، فناوري و سياست و نيز نفوذ رقبای سازمان در بازار، نيازها و تمايلات جوانان و شرايط اجتماعي و فرهنگي آنها از اهميت مشابهي با عوامل دروني برخوردار است. در دنيايي همواره متغير هر عامل بيروني به مثابه عاملي است كه ممكن است تاثيري عميق بر يك سازمان ورزش داشته باشد. بنابراين براي دوام داشتن در چنين وضعيتي مديران ورزشي بايد نحوه مهار اين متغيرها را دانسته و واكنش مناسبي در برابر آنها نشان دهند و اين ممكن نخواهد بود مگر اينكه مديران به دور از عوامل جانبي نظير مسائل سياسي، اقتصادي و غيره با جذب تفكرات و انديشه‌هاي مثبت و هدايت آنها در مسير صحيح سازمان را رهبري كنند. (لیبوویتز[۱۵]، ۲۰۰۰)

همانطوري كه مي‌دانيم سازمان ورزش و جوانان به عنوان یکی از اصلي‌ترين متوليان ورزش در كشور محسوب می­شود و عملكرد اين سازمان در كليه ابعاد اجتماعي، فرهنگي و خانوادگي افراد موثر است. عملكرد خوب اين سازمان زمينه ‌ساز ايجاد يك جامعه سالم و توسعه يافته است و برعكس عملكرد ضعيف و غير تخصصي آن بستر ساز بسياري از ناهنجاري­ها و نارسايي­هاي اجتماعي و فرهنگي خواهد بود. بنابراين با توجه به وظيفه خطير اين سازمان­ها مديران اين سازمان­ها بايستي بدانند كه چگونه افراد را برانگيزانند، آنها را هماهنگ كنند و نهايتاً اعمال، ارتباطات بين فردي و بهره‌وري آنها را در درون سازمان بهبود بخشند و اين نكته مهم را كه كاركنان پايه اساسي موفقيت يا شكست سازمان هستند را مد نظر قرار دهند.

اين تحقيق در پي آن است كه آیا ميان هوش سازماني و بهره‌وري در ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی رابطه­ای وجود دارد؟

[۱] Drucker

[۲] Albrecht

[۳] Business Success

[۴] Smart people

[۵] Smalt Organizations

[۶] Stupidity collective

[۷] Orgonizatlonal intelleigence

[۸] Strategic vision

[۹] shared Fate

[۱۰] Appetite for change

[۱۱] Sprit

[۱۲] Aliynment and Congruence

[۱۳] knowledge Deployment

[۱۴] Performance Pressure

[۱۵] Liebowitz

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2019-01-04
كد : 106212
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss