جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



رابطه مسئوليت اجتماعي شرکت با اجتناب مالياتي

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  رابطه مسئوليت اجتماعي شرکت با اجتناب مالياتي

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

اين تحقيق به دنبال بررسي رابطه بين مسئوليت اجتماعي شرکت با اجتناب مالياتي شرکت­هاي پذيرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مي­باشد. اجتناب مالياتي كه موجب كاهش خروج وجه نقد از شركت بسوي دولت مي­شود، از گذشته بعنوان يك ارزش براي سهامداران تلقي مي­شده است. چشم انداز كلي اجتناب مالياتي بر اين نكته دلالت دارد كه مديران فرصت طلبي كه بدنبال اجتناب از پرداخت ماليات هستند، بوسيله ايجاد عدم شفافيت در گزارشگري مالي بدنبال سوء استفاده­هاي مالي هستند و بيشتر اين كار را در جهت منافع شخصي خود انجام مي­دهند. شفافيت در گزارشگري مالي سبب تسهيل نظارت بر عملكرد مديران از سوي سهامداران مي­شود. حال آنكه با وجود عدم شفافيت در گزارشگري مالي، كنترل و نظارت سهامداران بر مديران كاهش خواهد يافت. همچنين مديران فرصت طلب از ساير روشها و تكنيك­ها براي پرداخت ماليات كمتر استفاده مي­كنند كه اين امر سبب تحمل هزينه­هايي براي مالكان شركت خواهد شد. لذا اين تحقيق بدنبال بررسي رابطه بين گزارشگري مالي سوءدار و گزارشگري مالياتي سوءدار مي­باشد.

اطلاعات باعث تخصيص كارآ و بهينه­ي منابع در اقتصاد بازار سرمايه مي­شود. افشاء و سازمان­ها و نهادهاي ايجاد شده جهت تسهيل افشاء بين مديران و سرمايه­گذاران نقش مهمي را در برطرف كردن اين مشكلات بازي مي­كنند. واضح است كه قانونگذاران و سرمايه­گذاران براي داشتن گزارشگري مالي با كيفيت بالا هم رأي هستند زيرا اعتقاد غالب اينست كه كيفيت گزارشگري مالي مستقيماً روي بازارهاي سرمايه تاثير مي­گذارد. آرتور ليوايت رئيس SEC (1998؛ ۸۰) بيان مي­كند كه: “من بطور راسخ ايمان دارم كه موفقيت بازار سرمايه مستقيماً به كيفيت سيستم­هاي حسابداري و افشاء وابسته است. سيستم هاي افشاء آنهايي هستند كه طبق استانداردهاي با كيفيت بالا ايجاد شده اند و به سرمايه گذاران در قابليت اتكا گزارشگري مالي اطمينان مي­دهند – و بدون اعتماد سرمايه گذاران بازارها نمي توانند رشد كنند.”

علي رغم ارزش منافع مسئوليت اجتماعي و پاسخگويي اجتماعي، بسياري شركت­ها برخلاف اين اهداف عمل مي­کنند. اين تصميم هزينه­هاي بالقوه ايجاد شده با مسئوليت اجتماعي و پاسخگويي اجتماعي را منعكس مي­كند.

براي سنجش اجتناب مالياتي از سه معيار ذيل استفاده مي­شود:

CETR: نرخ موثر ماليات نقدي.

LCETR: نرخ موثر ماليات نقدي بلند مدت

PBTD: اختلاف دائمي ماليات

اين تحقيق بدنبال ارائه پاسخ براي سوال زير مي باشد:

آيا مسئوليت پذيري اجتماعي با اجتناب مالياتي رابطه دارد؟

در اين تحقيق تلاش مي­شود تا با استفاده از عوامل تاثيرگذار بر اجتناب مالياتي، به رابطه مسئوليت پذيري اجتماعي با اجتناب مالياتي  پاسخ داده شود

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2019-01-25
كد : 109011
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss