جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



رابطه هورمون پاراتیروئید و ویتامین d, کلسیم سرم در میان زنان حامله دیابتی و غیر دیابتی و نوزادان آنها

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

Serum calcium, vitamin D and parathyroid hormone relationship among diabetic and non-diabetic pregnant women and their neonates (2010)

رابطه هورمون پاراتیروئید و ویتامین d, کلسیم سرم در میان زنان حامله دیابتی و غیر دیابتی و نوزادان آنها

– توضیحات: ۶ صفحه انگلیسی، ۱۳ صفحه ترجمه آماده فارسی (word) (مقاله با ترجمه)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

– چکیده ترجمه فارسی:

هدف: هدف مطالعه جاری تعیین شیوع نرمی استخوان و بیماریهای کمبود ویتامین D در میان زنان حامله دیابتی و غیردیابتی و نوزادان آنها می باشد.

روشها: آیتمهای زیر از آزمایش خون  ۳۲ زن حامله غیر دیابتی و ۱۶ زن حامله با دیابت دوره بارداری و ۸ زن حامله دیابتی  نوع I و نوزادان آنها اندازه گیری شد: کلسیم سرم, فسفر, فسفات آلکالین ناپایدار با گرما, ویتامین D 25(oh) , و PTH.

نتایج: در میان ۳۲ مورد غیر دیابتی , ۴ مورد (۱۲٫۵%) , ۴ تا از ۱۶ مورد دیابت دوره باردادی (۲۵%) و ۵ مورد از ۸ آیتم دیابت نوع I (62.5%) دارای نرمی استخوان بیوشیمیایی بوده اند.غلظت میانه ویتامین d 25(0h) در گروه غیر دیابتی (۶۲٫۵%) ۱۷٫۱۸±۹٫۸۸ng/ml بوده است. غلظت میانه این آیتم در گروه دیابتی بارداری ۱۴٫۷۵ ± ۶٫۹۰ ng/ml و در گروه دیابتی نوع i , 7.81 ± ۳٫۷۹ ng/ml بوده است. ۵۰% نوزادان زنان حامله معمولی دارای کمبود ویتامین دی و ۵۰% آنها دارای نارسایی این ویتامین بوده اند. همچنین ۴۰% از نوزادان زنان باردار دیابتی دارای کمبود ویتامین d و ۴۰% نیز دارای نارسایی این ویتامین بوده اند.

نتیجه گیری: کمبود ویتامین D و نرمی استخوان بیوشیمیایی در درصد شاخصی از زنان حامله معمولی و نوزادان آنها دیده شده است. زنان دیابتی باردار و زنام دیابتی نوع ۱ بیشتر در معرض توسعه کمبود ویتامین d و نرمی استخوان شیمیایی می باشند.

 

کلیدواژگان: نرمی استخوان , بیماریهای کمبود ویتامین D , زنان حامله دیابتی و غیر دیابتی, نوزاد

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۱۲۰۰۰ تومان)

 

 

2019-03-04
كد : 6232
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss