جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



روابط ترکیه با کشورهای آسیای مرکزی و خزر، منطقه قفقاز، ارمنستان

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: روابط ترکیه با کشورهای آسیای مرکزی و خزر، منطقه قفقاز، ارمنستان

توضیحات: ۲۰ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و فصل دوم پایان نامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

گسترش روابط ترکیه با کشورهای آسیای مرکزی و خزر

بعد از فروپاشی شوروی یکی از تهدیدات مهم امنیتی منطقه را می توان حضور بازیگران فرا منطقه ای (آمریکا، ناتو، چین، اسرائيل، ترکیه و…) عنوان نمود که در این میان ترکیه نقش به سزایی ایفا نموده است. از زمان فروپاشی شوروی، ترکیه سعی کرده تا روابطش را با گروه های ترک منطقه آسیای مرکزی و خزر از سر بگیرد. افزایش نفوذ در جنوب، هدف اصلی سیاست خارجی ترکیه بوده است. در واقع ترکیه به سود احتمالی حاصل از فرصت های سرمایه گذاری در کشورهای تازه استقلال یافته شوروی، همچنین سود حاصل از منابع دیگر که می تواند در تسهیل توسعه کل منطقه خزر سهمی داشته باشد، بسیار علاقمند است.

……………….

ارزیابی تحلیلی ازسیاست جديد ترکیه در قفقاز

برای آنکه نگاه دقیقی به سياست جديد تركيه درقفقاز كه همان برنامه اين كشوربرای نفوذ بیشتردرقفقازاست ، داشته باشیم لازم است به چهارسئوال اصلی زیر پاسخ دقیق دهیم :

۱- اهداف اصلی ترکیه درقفقاز کدامند؟

۲- ترتیبات امنیتی قفقازازنگاه ترکیه چیست ؟

…………………..

اهمیت ژئوپولیتیکی قفقاز برای ترکیه

ازنگاه ژئوپولتیک نیز،ترکیه برای دستیابی به آسیای مرکزی و ایجاد پیوستگی سرزمینی بین کشورهای ترک زبان به حضور فعال درقفقازنیازدارد. زیرا مرزمشترک ۱۲ کیلومتری  ترکیه با جمهوری خود مختاری نخجوان که ازسرزمین اصلی جمهوری آذربایجان، توسط ناحیه موسوم به زنگِ زوردرارمنستان دورافتاده است ،برای ترکیه به دو دلیل بسیارمهم حائزاهمیت اساسی است .

………………………

اهداف بلند پروازانه ترکیه در قفقاز

ترکیه تنها کشورعضو ناتو دراین منطقه است و پس ازجنگ درگرجستان، می خواهد نقش مهم تری بازی کند. این کشور،راه خروج اصلی نفت وگازآذربایجان به سوی غرب است ومهاردو تنگه ی بُسفر و داردانل  را دردست دارد. دو تنگه ای که روسیه و دیگرکشورهای دریای سیاه بیشترتولیدات انرژی  خود را ازآنجا صادرمی کنند. عبدالله گل رئیس جمهور تاثیرات بحران قفقازبرسیاست ترکیه را درمصاحبه ای با روزنامه رادیکال چاپ آنکارا چنین تشریح می کند:

……………………

رئوس برنامه راهبردی ترکیه در قفقاز

اهداف فوق ازطریق استراتژي  زیرتوسط ترکیه درآسیای مرکزی وقفقازدرچند سطح دنبال می شود

۱- امتيازدهي از طريق سرمايه گذاري اقتصادي

……………

روابط ترکیه با ارمنستان

ازنگاه  ارمنستان حل وفصل مشكلات روابط با تركيه مطلوب است زيرا اين كشورازيك طرف توانسته است بدون آنكه ازقره باغ صرف نظر كند ،مناسبات خود را با انكارا بهبود بخشد.اين مساله از آن جهت براي ارمنستان اهميت دارد كه ايروان توانسته است با ايجاد اختلاف بين آنكارا(به عنوان يكي ازمهم ترين پشتيبانان آذربايجان درقضيه قره باغ) با باكو ، درواقع موضع آذربايجان رادرمناقشه قره باغ تضعيف كند.

………….

تمايلات جداي طلبانه درمنطقه

منطقه قفقاز كه ازآن به عنوان موزائيك اقوام درجهان ياد مي شود به دليل برخورداري از تنوع قومي و زباني با درنظر گرفتن ميزان جمعيت و وسعت آن در جهان از اين جهت بي نظيراست . بطوريكه بيش از صد گروه قومي و زباني در…………….

– قره باغ

منطقه ارمنی نشین قره باغ از سال ۱۹۸۸ يعني سه سال قبل از فروپاشي شوروي دستخوش نا آرامي و جنگ شد كه در……………….

منابع

کتاب ها

۱) كاوه ، بيات، توفان برفراز قفقاز ،مركزاسناد و تاريخ ديپلماسي ،انتشارات وزارت امورخاجه جمهوري اسلامي ايران ،تهران: چاپ اول، ۱۳۸۰، صفحه ۲۶۲- ۱۵۹٫

۲) قدیر،  نصری، ایران و ترکیه، زمینه ها و ظرافت های هماهنگی راهبردی، مرکز تحقیقات استراتژیک دفاعی، ۱۳۸۲، ص۹٫

…………………

………………..

 

انجام پایان نامه مدیریت، دانلود پروپوزال آماده مدیریت بازرگانی، دولتی، بحران، دانلود پروپوزال تکمیل شده مدیریت جهانگردی، انجام پروپوزال مدیریت، پرسشنامه تکمیل شده، مقاله با ترجمه آماده، ترجمه آماده مقاله، انجام مقاله آی اس آی، نوشتن پایان نامه مدیریت، مشاوره پایان نامه مدیریت، فصل دوم پایان نامه، پروپوزال و پایان نامه آماده روانشناسی، انجام پایان نامه دکتری، انجام پروپوزال ارشد، انجام پروپوزال دکتری، انجام پایان نامه ارشد

2019-03-04
كد : 6694
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss