جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



روش صحیح پر کردن فرم پروپوزال

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

روش صحیح پر کردن فرم پروپوزال

پر کردن فرم پروپوزال یکی از دغدغه های دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری است. البته این کار برای دانشجویان کارشناسی ارشد کمی دشوارتر است چرا که برای اولین بار است که با این نمونه فرم های تحقیقاتی آشنا می شوند. در هر صورت، پر کردن فرم خام پروپوزال باید به دقت و طبق روش های اصولی انجام گیرد. مهم ترین مرحله در پر کردن فرم پروپوزال، انتخاب موضوع است؛ اگرچه قسمت های یک فرم تحقیقاتی به طور کامل و واضح مشخص هستند اما بهتر است دانشجویان قبل از پر کردن آن، تمام موارد را با کمک استاد راهنمای خود بررسی کنند.

 

موارد مهم در پر کردن فرم پروپوزال چیست؟

انتخاب موضوع تحقیق، اولین و مهم ترین مرحله پر کردن فرم پروپوزال است. موضوع یک پروپوزال باید مطابق با موضوعات و مسائل روز باشد. تحقیقات باید جنبه نوآوری و خلاقانه داشته باشند. صرف نظر از اینکه پر کردن فرم پروپوزال برای کدام رشته دانشگاهی انجام می شود، عنوان تحقیق باید جذاب و منحصر به فرد باشد. در نمونه پروپوزال پر شده، بیان مسأله و ضرورت تحقیق، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

پر کردن فرم پروپوزال باید به دقت به این مسأله بپردازد که موضوع انتخاب شده چه ضرورتی دارد؛ چرا این تحقیق صورت گرفته است و پیامدها و نتایج ناشی از این موضوع چه هستند؛ آنچه در پر کردن فرم خام پروپوزال رتبه بعدی اهمیت را دارد، تعیین هدف یا اهداف تحقیق است. بهتر است اهداف را به دو قسمت اهداف کلی و جزئی مجزا کنید.

مرحله بعدی پر کردن فرم پروپوزال شامل ارائه پیشینه تاریخی و تجربی است. در این قسمت به اختصار به تحقیقاتی که قبلاً توسط فرد یا افراد دیگری ارائه شده اند پرداخته می شود. در این قسمت باید از مقالات و مراجع بسیار معتبر استفاده کرد. این کار را نیز با راهنمایی استاد راهنما و هیئت علمی انجام دهید.

مهم ترین مرحله در پر کردن فرم پروپوزال، ارائه روش های واقعی تحقیق، بررسی نتایج و تجزیه و تحلیل داده های آماری است. این بخش در حقیقت، اعتبار و ارزش تحقیق دانشجو را تضمین می کند. نرم افزارها، تئوری ها و نظریه های آماری در این قسمت باید به کار گرفته شوند.

 

آنچه باید در پر کردن فرم پروپوزال بدانید

فرم های پروپوزال مانند تحقیقات دانشجویی یا روزنامه دیواری های دانش آموزی نیست که هر چه رنگ و ظاهر زیباتری داشته باشد، با ارزش تر جلوه می کند! برعکس؛ پر کردن فرم پروپوزال هرچه ساده تر و اصولی تر باشد و راحت تر بتواند موضوع تحقیق و پژوهش را منتقل کند و از منابع معتبرتری در آن استفاده شده باشد، موفق تر است. پیشنهاد می کنیم در پر کردن فرم خام پروپوزال، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • در نوشتن متن پروپوزال به ادبیات نگارشی شامل علائم نگارش و استفاده از جملات درست و صحیح دقت کنید.
  • هر جا لازم است از معادل انگلیسی جملات یا واژه ها استفاده کنید.
  • تمام قسمت ها را کامل کنید و اگر لازم است منابع آن را نیز بنویسید.
  • در پر کردن فرم پروپوزال به حداقل و حداکثر صفحات مجاز دقت داشته باشید.
  • نظریات شخصی را در فرم پروپوزال وارد نکنید.
  • خلاقیت و نوآوری طرح را در رتبه اول توجه قرار دهید.
  • به گونه ای فرم را کامل کنید که گویی در مرحله دفاعیه پایان نامه قرار دارید.

 

 

2019-01-12
كد : 107414
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss