جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



روش های مدیریت سرمایه در گردش و تاثیرات آن بر مدیریت ریسک

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  روش های مدیریت سرمایه در گردش و تاثیرات آن بر مدیریت ریسک

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

پیتر دراکر فعالیت های اقتصادی را مصرف منابع موجود برای آینده ای نامطمئن تعریف می کند. بنابراین در دنیای صنعتی و تولید رقابتی، ریسک جزء لاینفک سرمایه گذاری به شمار می رود. امروزه هر سازمان بسته به ماهیت کار خود ریسک های گوناگونی را تجربه می کند و موفقیت آنها به میزان زیادی به شیوه مدیریت ریسک ها بستگی دارد. پرداختن به موضوع ریسک در پژوهش های اخیر (مانند پژوهش استادی و همکاران، ۱۳۹۶) نشان می دهد که واکنش به ریسک و مدیریت ریسک شرکت جنبه مهمی است که در سال های اخیر در خصوص افزایش کارایی مورد توجه زیادی قرار گرفته است (صیادی و همکاران، ۱۳۹۸).

پایداری و انعطاف پذیری شرکت های کوچک و بزرگ به طور مستمر بر اثر ریسک های متعدد می تواند مستعد آسیب پذیری باشد. خیلی از شرکت ها سعی می کنند تا ریسک های موجود را شناسایی کنند ولی آنها موفق نمی شوند تا این ریسک ها را با کسب و کارشان مرتبط کنند تا بتوانند چنین ریسک هایی را مدیریت کرده و کاهش دهند (هانگرائنی و همکاران، ۲۰۱۹).

یکی از مهمترین بحث های مدیریت یک واحد انتفاعی، مدیریت سرمایه در گردش آن واحد است که نقش قابل توجهی در رشد و بقای واحد انتفاعی ایفا می کند. مدیریت سرمایه در گردش در دو گروه مدیریت دارایی های جاری و مدیریت بدهی های جاری تقسیم می شود . موضوع اصلی مدیریت سرمایه در گردش بر حفظ تعادل بهینه بین هر کدام از اجزای سرمایه درگردش می باشد. ایجاد تعادل در دارایی های جاری و بدهی های جاری از اهمیت خاصی برخوردار است به گونه ای است كه ریسک ناتوانی در برآورده كردن تعهدات كوتاه مدت از یك طرف و اجتناب از سرمایه گذاری بیش از حد در این دارایی ها را از طرف دیگر برطرف نماید(رحمان و نصر۱، ۲۰۰۷) .

در اداره امور سرمایه در گردش یک واحد تجاری استراتژی های گوناگونی وجود دارد که از تلفیق استراتژی دارایی های جاری و استراتژی بدهی های جاری  حاصل می شود. استراتژی های کلی سرمایه در گردش شامل سه دسته استراتژی محافظه کارانه ، استراتژی جسورانه و استراتژی میانه رو می باشد . در استراتژی محافظه کارانه در مدیریت سرمایه در گردش، نسبت سرمایه در گردش خالص بالا خواهد بود و قدرت نقدینگی بیش از حد بالاست. در این حالت سعی مدیریت بر آن است تا نسبت نقدینگی(آنی) و نسبت جاری شرکت را به مقیاس برساند که از مقادیر متعلق به متوسط صنعت بالاتر و همزمان بدهی جاری آن پایین تر شود. از سوی دیگر استراتژی جسورانه سعی می کند که با داشتن کمترین میزان دارایی های جاری، بیشترین استفاده را ببرد.

استراتژی میانه رو حد متعادل استفاده از دارایی های جاری و بدهی های جاریست و ریسک معقول را می پذیرد. مدیریت سرمایه در گردش واحد تجاری در شرایط مختلف باید استر اتژی های مناسبی را برای شرکت انتخاب نماید تا بتواند به نحو کارآمد دارائی های جاری و بدهی های جاری را اداره نماید و تامین مالی اقتصادی صورت گیرد و بدین طریق بازده شرکت را بالا برده و ثروت سهامداران را حداکثر نماید. به عبارتی ارزش زایی مدیریت سرمایه در گردش بسیار حائز اهمیت است.

در این پژوهش سعی بر این است تا بررسی شود که آیا بین سیاست های جسورانه و محافظه کارانه با معیارهای حسابداری و معیار بازار قابلیت سوددهی و عامل ریسک ارتباط بالقوه وجود دارد یا خیر؟

به طور کلی تمرکز اصلی این پژوهش بر روش های مدیریت سرمایه در گردش و تاثیرات آن بر مدیریت ریسک می باشد.

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2019-01-26
كد : 109353
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss