جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



سایت¬های وخبرگزاریهای غیر دولتی فرصت یا تهدید برای حاکمیت

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

دانلود پروپوزال آماده:  سایت¬های وخبرگزاریهای غیر دولتی فرصت یا تهدید برای حاکمیت

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

قلب تپنده توليد خبر در فضاي رسمي توليد رسانه‌اي بر عهده خبرگزاري و در گام دوم وب‌سايت‌هاي خبري است. در ايران هم نقش خبرگزاري‌ها، در توليد خوراك رسانه‌هاي گوناگون از ديرباز اهميت داشته كه تا امروز هم با وجود ظهور رسانه‌هاي مختلف و متنوع از آن كاسته نشده و به عنوان يكي از مهم‌ترين مجراهاي توليد و انتشار اخبار شناخته مي‌شوند. از جمله اين رسانه‌هاي نوظهور كه توانسته‌اند در كنار خبرگزاري‌ها نقش مهمي در توليد خبر و توزيع فراورده‌هاي آن ايفا كند وب‌سايت‌هاي خبري هستند كه با اقبال خيره‌كننده‌اي از سوي متوليان رسانه‌اي مواجه شده‌اند.

تا حدود يك دهه گذشته در ايران اين خبرگزاري‌هاي دولتي و وابسته به حاكميت بودند كه در فضاي اطلاع‌رساني داخلي يكه‌تاز بودند و تنها و بي‌رقيب حاكم فضايي بودند كه تماما در برنامه‌ريزي، مديريت و مالكيت وابسته به دولت و سياست‌گذاري‌هاي آن بودند. اما با ورود اولين خبرگزاري غيردولتي یعنی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در آذرماه سال ۱۳۷۸ به اين عرصه شاهد ايجاد تحول در كليت فضايي بوديم كه خبرگزاري‌ها نقش رسانه‌اي خود را در آن ايفا مي‌كردند. روند حضور خبرگزاري‌هاي غيردولتي در عرصه اطلاع‌رساني و رقابت‌هاي رسانه‌اي، از يك‌سو شاهد برهم‌خوردن معادلات موجود در اين عرصه شد كه با افزايش تعداد خبرگزاري‌ها و متعاقبا با ورود سايت‌هاي خبري به اين عرصه؛ اين امر بيش از گذشته شهود خود را به رخ مي‌كشد. از سوي ديگر از همان زمان ورود اين مجراهاي ارتباطي غيردولتي، سياستگذاران رسانه‌‌اي نگاهي تهديد ـ فرصت به حضور آن‌ها در اين عرصه داشته‌اند. اگرچه با توجه به سرانجام نرسیدن بسیاری از مجوزهایی که برای راه اندازی خبرگزاری توسط افراد و بخش های غیردولتی اخذ می شود برآورد تعداد این خبرگزاری ها به شکل دقیق ممکن نیست اما در حال حاضر حداقل ۱۰ خبرگزاری غیردولتی فعال نظیر ایسنا، ایلنا، فارس، تسنیم،موج، ایانا و…) و بیش از ۱۰۰ سایت خبری وجود دارد که در زمینه های عمومی و یا تخصصی به تولید خبر می پردازند. در میان سایت های خبری می توان به سایت های فعال و پربازدیدی چون خبرآنلاین، عصر ایران، تابناک،فرارو،قانون، بولتن نیوز، شفاف نیوز، بازتاب، الف، جهان نیوز و… اشاره کرد.

از آنجا كه سياست‌گذاري رسانه‌هاي داخلي توسط نهادها و ارگان‌هايي انجام مي‌شود كه تماما دولتي هستند، تأثيرپذيري خبرگزاري‌ها و وب‌سايت‌هاي غيردولتي از نوع نگاه و رويكردي كه حاكميت به آنها دارد ناگزير است. بنابراين شناخت دقيق كاركردهاي آن‌ها براي نظام حاكميتي كشور و مشخص‌كردن اينكه اين نوع از خبرگزاري‌ها و وب‌سايت‌ها چه عملكرد و نتايج مثبت و منفي براي آن در بر خواهند داشت هم براي تصميم‌گيري‌هاي حاكميتي مفيد خواهد بود و هم مي‌تواند در تعريف، تأسيس، كاركرد و بهبود عملكرد خبرگزاري‌ها و وب‌سايت‌هاي خبري غيردولتي، راهگشا و سودمند باشد.

با هدف دستيابي به چنين شناختي، اين پژوهش در پي آن است تا به اين مهم بپردازد كه خبرگزاري‌ها و وب‌سايت‌هاي غيردولتي و كاركردها و نتايج آن‌ها در جامعه براي حاكميت داخلي فرصت است و يا تهديد.

……………………………

۲- اهمیت و ضرورت تحقیق:

……………………………

۳- پیشینه تحقیق:

……………………………

۴- اهداف تحقیق:

…………………………………….

۵- فرضيه ‏هاي تحقیق:

…………………………………….

۶- مدل تحقیق

…………………………

۷- سوالات تحقیق:

…………………………………….

۸- تعريف واژه‏ها و اصطلاحات فني و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی):

…………………………………….

۹- بیان جنبه نوآوری تحقیق:

………………………….

۱۰- روش شناسی تحقیق:

الف: شرح كامل روش تحقیق بر حسب هدف، نوع داده ها و نحوه اجراء (شامل مواد، تجهيزات و استانداردهاي مورد استفاده در قالب مراحل اجرايي تحقيق به تفكيك):

………………………….

ب- متغيرهاي مورد بررسي در قالب یک مدل مفهومی و شرح چگونگی بررسی و اندازه گیری متغیرها:

…………………………………….

ج – شرح کامل روش (ميداني، كتابخانه‏اي) و ابزار (مشاهده و آزمون، پرسشنامه، مصاحبه، فيش‏برداري و غيره) گردآوري داده‏ها :

…………………………………….

د – جامعه آماري، روش نمونه‏گيري و حجم نمونه (در صورت وجود و امکان):

…………………………………….

ر- روش نمونه گیری و حجم نمونه:

…………………………………….

ز- ابزار تحقیق:

…………………………………….

هـ – روش‌ها و ابزار تجزيه و تحليل داده‏ها:

…………………………………….

منابع :

…………………………………….

آسان داک: www.Asandoc.com

دانلود نمونه پروپوزال تکمیل شده، پروژه پر شده، طرح پیشنهادیه آماده

2019-02-19
كد : 110830
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss