جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



سبک شناسی گویندگی خبر تلویزیون و مقایسه آن با گویندگی خبر در ایران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: سبک شناسی گویندگی خبر تلویزیون و مقایسه آن با گویندگی خبر در ایران

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

گويندگى يک مهارت و فن است و گوينده نقش تعيين‌کننده‌اى در ارائه خبر و ايجاد ارتباط با مخاطب دارد. اين حرفه به‌علت اينکه تمام تلاش و حاصل کار عوامل دست‌ اندرکار خبر را به‌ نوعى به مخاطب منتقل مى‌کند، اهميت به‌سزائى دارد و در حقيقت گوينده تجلى روح دسته جمعى کارکنان خبر و متبلورکننده حاصل کار آنها و ارائه‌دهنده برآيند کار دسته‌جمعى است. هرچند در ارائه خبر عوامل و منابع گوناگونى مؤثر است، ولى آنچه بيشتر در ذهن مخاطبان جاى مى‌گيرد حضور گوينده به ‌عنوان رواى قصه خبر است.

‘گوينده خبر فردى است که ضمن شناخت مبانى خبر، علاوه بر مشارکت نسبى در تهيه و تنظيم، وظيفه اجراء اخبار و تفاسير سياسى را در راديو و تلويزيون به‌عهده دارد. ، (نظام حقوق و دستمزد صدا و سيما، ۲۵۰).

……

مرور منابع:

آخوندی (۱۳۸۸) رابطه میان خصوصیات فردی مخاطبان و ویژگی های خبری سیما را مورد بررسی قرار دادند. نتایج وی نشان داد که در جنس میان زنان و مردان در سوالات لباس و پوشش مجری, صمیمی بودن گوینده هنگام بیان خبر (گوینده خبر ), خبر هایی که سنت را شکسته و به دنبال پرده برداری از پشت صحنه اخبار هستند, تفکیک اخبار به دوصورت کوتاه و مفصل و تفکیک اخبار به اهم و مهم , داشتن صداو تصویر همزمان بیان خبر ها در قالب عکس ها و تصاویر (شکل و سبک خبر ) , استفاده از موسیقی در پخش خبر, رعایت مدت زمان مناسب برای ارائه خبر(شرایط اجرای خبر ) اختلافی دیده نشده است.

………..

سوالات تحقیق:

۱- انواع سبک های گویندگی خبر تلویزیون کدام ها هستند؟

۲- گویندگی خبر در تلویزیون ایران چه ویژگی هایی دارد؟

سایر سوال ها در روش دلفی در طول تحقیق توسط افراد خبره اضافه می شوند.

………….

 

 

2019-02-24
كد : 2330
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss