جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



سيستم هاي ساخت و ساز خشك

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

سيستم هاي ساخت و ساز خشك

(۱۶۳ صفحه ورد)

در صنعت ساختمان سازي خصوصاً انبوه سازي براي منازل مسكوني كه ضرورت اساسي در هر جامعه اي مي باشد و هم چنين براي ساختمان هاي تجاري ، صنعتي ، بيمارستانها ، مدارس ، دانشگاه ها ، مراكز تفريحي ، مؤسسات و نهادهاي دولتي و غير دولتي يكي از مهم ترين ديدگاه ها در اعماق تفكرات مهندسين معمار ، مهندسين سازه ، كارفرمايان ، انتخاب بهينه از مصالح موجود در بازار مي باشد .

از ديدگاه مهندسين معمار و طراح ( Architectural Engineers ) انتخاب مصالح بر اساس زيبائي ، شكل گيري مناسب ، دوام ، سختي و انعطاف پذيري براي اجراي انواع مختلف طرح ها براي ديوارها و سقف ها اهميت بيشتري دارند .

از ديدگاه مهندسين سازه ( Structural Engineers ) انتخاب مصالح بر اساس وزن ، شكل پذيري ، هماهنگي و سازگاري مناسب با اجزاء سازه اي ، تغييرات كم در اثر تغييرات دما
( انقباض  وانبساط ) ، مقاومت در برابر بارهاي وارده ، اثرات تخريبي كمتر در زمان سوانح و حوادث غير مترقبه از قبيل باد ، باران ، سيل ، طوفان و زلزله و غيره اهميت بيشتري دارند .

از ديدگاه پيمانكاران ( Contractors ) انتخاب مصالح بر اساس طراحي انجام شده توسط مهندسين فوق الاشاره با دقت كافي و بدون تغييرات و خطاي كمتر ، نصب سريع و آسان ، نيروي كار كمتر و در نهايت و بطور خلاصه زحمت كمتر و سود بيشتر مد نظر مي باشند .

از ديدگاه كارفرمايان ( Client ) انتخاب مصالح بر اساس ايمن بودن ( از نظر مقاومت در برابر آتش سوزي ، رطوبت هوا ، عايق صدا و غيره ) ، اجراي سريع ، تعميرات راحت و آسان با كمترين پرت و دور ريز مصالح ، هزينة كمتر ، استقامت در طول عمر مفيد ساختمان ، اثرات تخريبي كمتر ،
زيبائي ، دوام بيشتر علاوه بر موارد مذكور و موارد ديگري كه رضايت مندي او را تامين نمايد اهميت دارند .

……………………..

……………………

2019-03-19
كد : 32334
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss