جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



سیر، پودر سیر، اثرات تغذیه پودر سیر برای طیور،

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: سیر، پودر سیر، اثرات تغذیه پودر سیر برای طیور،

توضیحات: ۱۵ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه مقاله انگلیسی با ترجمه و کتاب های داخلی و خارجی مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و پایان نامه

خلاصه ای از کار:

مقدمه:

سير (Allium sativum) (Garlic) داراي يك پيشينه طولاني در استفاده داروئي مي باشد كه به آن در بيشتر از ۲۰۰۰ سال پيش در نوشتجات طب قديمي چين اشاره شده است. در چندين قرن پيش مصريها سير را براي درمان بسياري از بيماريهاي روده‎اي بكار مي‎بردند. آريستول و هايپورلكات (۱۹۱۵) به قدرت شفادهي سير اشاره داشتند و پاستور به خواص داروئي و ضد باكتريائي سير پي برده بود. علاوه بر خواص ضد باكتريائي آن كه به خوبي مكتوب شده است ، خواص ضد قارچي، ضد پروتوزوآئي و ضد انگلي آن هم مشخص شده است (۴). مطالعات اخير بسياري از خواص درماني و پيشگيري كننده آنرا نشان دادند. در بسياري از اين مطالعات جيره‎هاي با كلسترول بالا و عصاره‎هاي غليظ شده سير بكار رفته است.

…………………

– پيشينه استفاده از سير

سير براي هزاران سال جهت اهداف داروئي، پخت و پز و همچنين اهداف معنوي استفاده شده است. اين گياه در بيشتر مناطق جهان مي‎رويد، از آب و هواي مديترانه‎اي تاسيبري. مصريان قديم آنرا به صورت شكل رايج آن بكار مي بردند. قدرت دارئي و سحرآميز آن بر روي ديواره‎هاي معابد قديمي نوشته شده است.

…………….

– بيوشيمي سير و اجزاي سازنده آن

 اجزاي شيميايي بالقوه فعال تشكيل دهنده سير عبارتند از:

تركيبات سولفوردار : آلين،[۱] آليسين ،[۲] آجون،[۳] آليل پروپيل دي سولفيد،[۴] دي آليل تري سولفيد،[۵] آليل سيستئين [۶] ، وينيل ديتينس [۷] و بعضي اجزاي ديگر مي باشند.

…………………..

– خواص سير و تاثيرات دارویي آن

–  سير و كاهش كلسترول: نتايج بعضي مطالعات حيواني نشان داده است كه سير باعث كاهش كلسترول مي شود (۴۵) . در موشها سير باعث كاهش معني‎دار كلسترول مي شودكه ابتداعا از طريق كاهش در ساخت كلسترول كبدي مي باشد (۴۹). Horton  و همكارانش (۱۹۹۱) اثر سير خوراكي را به روي تغييرات شيميائي خون در جوجه‎هاي گوشتي موردمطالعه قرار داد و نتيجه گرفت كه كلسترول پلاسما و غلظت HDL پلاسما حدود ۱۰ درصد با سطوح بالاي سير خوراكي كاهش مي‎يابد.

………………

– سير و كاهش فشار خون

تحقيقات نشان داده است كه عصاره‎هاي سير فشار خون را در موشها و سگها كاهش مي دهد (۳۹،۵۰،۵۱) در خرگوشها تزريق درون سياهرگي عصاره‎هاي سير باعث كاهش تدريجي در ضربان قلب مي شود، اما در فشار خون سرخرگي تغييري ايجاد نمي كند (۵۸). همچنين در مطالعه‎اي انساني با ۲۰ انسان بالغ نرمال، مكملهاي پودر سير به طور معني‎دار قطر سياهرگها و سرخرگها را افزايش داده است (۷۳).

………………

– نقش سير در كاهش تصلب شيرايين

در خرگوشهاي با كلسترول بالا ، مكملهاي سير به طور معني‎داري جراحتهاي ائورت و محتواي ليپيد پلاكتهاي چربي موجود در كاهش دادند (۱۵)…………….

……………

– نقش سير در عملكرد سيستم ايمني

آليسين داراي اثرات ضد ميكروبي بر عليه بسياري از ويروسها، قارچها، باكتريها و انگلها مي باشد، اما فراورده‎هاي خشك شده پودري و روغن هاي سير داراي فعاليت ضد ميكروبي زيادي نمي باشند (۲۲).

………………..

–  فعاليت آنتي اكسيداني سير

سير كامل و عصاره سير اثرات آنتي اكسيداني را نشان مي دهند كه به نظر مي رسد كه عنصر سلنيوم موجود در آن تا اندازه‎اي مسئول اين فعاليت سير مي باشد. مكملهاي سير سطوح سرمي ۲ آنزيم آنتي اكسيدان كاتيلاز[۸] و گلوتاتيون……………

………………

– آليسين و خواص آن

آليسين در سال ۱۹۴۴ بوسيله cavallito  و همكارانش كشف شد كه آنها ابتداعا به فعاليت ضدميكروبي قوي آن……………….

–  انواع شكلهاي سير موجود در بازار و خواص آنها

فراورده‎هاي حاصل از سير به صورت سير كامل تازه يا خشك شده و يا به صورت روغن سير تهيه مي شود، اما ميزان آليسين موجود در فراورده‎هاي تجاري با توجه به نحوه تهيه آن يا درصد عناصر موجود فعال در هسته هاي………

………….

–  مطالعات اثرات سير در طيور

Horton  و همكارانش (۱۹۹۱) اثر سير خوراكي را بر روي عملكرد، تركيبات لاشه و تغييرات شيميائي خون در جوجه‎هاي گوشتي مورد مطالعه قرار داد. جوجه‎هاي گوشتي از روز هفتم با سطوح ۰ ، ۱۰۰، ۱۰۰۰و۱۰۰۰۰  ميلي

……………….

منابع:

۱- Adetumbi MA, Lau BH. 1983.    Allium sativum (garlic)–a natural antibiotic. Med Hypotheses;12:227-37.

۲- Agarwal KC. 1996.   Therapeutic actions of garlic constituents. Med Res Rev;16:111-24.

۳- Allicin.the Merck index .1989 , 11 thed.p.224.Merck and Co..

…………

 

دانلود پروپوزال آماده مدیریت، دانلود پروپوزال آماده حسابداری، دانلود پروپوزال آماده روانشناسی، دانلود پروپوزال آماده علوم تربیتی، دانلود پروپوزال آماده تربیت بدنی، دانلود پروپوزال آماده حقوق، دانلود پروپوزال آماده کشاورزی، دانلود پروپوزال آماده پزشکی، دانلود پروپوزال آماده پرستاری، دانلود پروپوزال آماده فناوری اطلاعات، دانلود پروپوزال آماده دکتری، دانلود پروپوزال آماده کارشناسی ارشد، دانلود پروپوزال آماده معماری، دانلود پروپوزال آماده اقتصاد، دانلود پروپوزال آماده زبان انگلیسی، دانلود پروپوزال آماده ادبیات فارسی، دانلود پروپوزال آماده فقه، حقوق و علوم قرآنی، دانلود پروپوزال آماده کامپیوتر، دانلود پروپوزال آماده علوم سیاسی، دانلود پروپوزال آماده جامعه شناسی، دانلود پروپوزال آماده تاریخ، دانلود پروپوزال آماده جغرافیا، دانلود پروپوزال آماده زیست شناسی،  دانلود پروپوزال آماده کارآفرینی

[۱] alliin

[۲] allicin

[۳] ajoene

[۴] allylpropyl disulfide

[۵] diallyl trisulfide

[۶] allylcysteine

[۷] vinyldithiines

[۸] catylase

2019-03-04
كد : 6612
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss