جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



شناسایی عوامل موثر بر پذیرش فناوری نانو در میان صنایع خودرو سازی ایران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: شناسایی عوامل موثر بر پذیرش فناوری نانو در میان صنایع خودرو سازی ایران

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود ۱ تا ۱۰۰ نانومتر است. در واقع نانو تکنولوژی فهم و به کارگیری خواص جدیدی از مواد و سیستمهایی در این ابعاد است که اثرات فیزیکی جدیدی – عمدتاً متاثر از غلبه خواص کوانتومی بر خواص کلاسیک – از خود نشان می‌دهند. نانو تکنولوژی یک دانش به شدت میان‌ رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست شناسی، فیزیک کاربردی، مهندسی مواد، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی نیز مربوط می‌شود Corbett & McKeown, 2000 ))

……

مرور منابع:

یاسون و کوزما[۱] در سال ۲۰۱۰ در تحقیقی با عنوان” نقشه راه برای پذیرش فناوری نانو در محصولات کشاورزی توسط مصرف کنندگان” به ارایه مدلی برای پذیرش محصولات غذایی ساخته شده از نانو توسط مصرف کنند گان می پردازند. هدف آنها از این مقاله آزمایش و تجزیه و تحلیل خطوط ارتباط بحرانی بین پذیرش از سوی مشتریان و تکنولوژی است.این تحقیق چندین سیاست و برنامه را از دیدگاه مشتریان ارایه می کند تا باعث افزایش پذیرش این تکنولوژی ازسوی مشتریان شود.از دید این دو پژوهشگر،اعتماد مهمترین فاکتوری است که در پذیرش فناوری نانو در محصولات غذایی نقش دارد.………..

سوالات تحقیق:

  • عوامل مرتبط با کارایی مورد انتظار از فناوری نانو در صنعت خودرو کدامند؟
  • عوامل مرتبط با تلاش مورد انتظار از فناوری نانو در صنعت خودرو کدامند ؟
  • عوامل مرتبط با تاثیرات اجتماعی فناوری نانو در صنعت خودرو کدامند ؟

 

    1. عوامل مرتبط با شرایط تسهیل کننده فناوری نانو در صنعت خودرو کدامند ؟
    2. متغیرهای تعدیل کننده رابط میان عوامل موثر بر پذیرش فناوری و قصد استفاده و رفتار در صنعت خودرو کدامند ؟
  • دسته بندی و اولویت بندی عوامل مرتبط با متغیرهای پژوهش و ارتباط بین آنها چگونه است؟ 

 

  1. ………….

 

[۱] Yawson & Kuzma

2019-02-26
كد : 3015
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss