جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



صنعت‌ خودروسازي ایران

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

صنعت‌ خودروسازي ایران

(۱۱۰ صفحه ورد)

امروزه‌ صنعت‌ خودروسازي‌ در تمامي‌ كشورهاي‌ صنعتي‌ پيشرفته‌ از جمله‌ صنايع‌ اساسي‌ ومهم‌ است‌. به‌ عنوان‌ مثال‌ ۱۰ درصد از ارزش‌ افزوده‌ صنعتي‌ و همچنين‌ ۱۰ درصد اشتغال‌صنعتي‌ كشورهايي‌ مانند ژاپن‌ و آمريكا از قبل‌ اين‌ صنعت‌ ايجاد مي‌گردد.

با توجه‌ به‌ اهميت‌ اين‌ صنعت‌ و وجود عوامل‌ عديده‌ رشد و پويايي‌ صنعت‌ خودروسازي‌ همچون‌تقاضاي‌ كافي‌ در مقياس‌ اقتصادي‌، صنايع‌ جانبي‌ و حامي‌، تكنولوژي‌ مرتبط‌ و… در ايران‌ اميدمي‌رود با همت‌ و تلاش‌ دست‌اندكاران‌ و پشتيباني‌ مسؤولان‌ محترم‌ نظام‌ مقدس‌ جمهوري‌اسلامي‌ ايران‌، صنعت‌ خودروسازي‌ در روند رشد شتابان‌ خود علاوه‌ بر پاسخگويي‌ مناسب‌ به‌تقاضاي‌ بازار داخلي‌ و بازارهاي‌ خارجي‌ به‌ خصوص‌ جماهير تازه‌ استقلال‌ يافته‌ آسياي‌ ميانه‌ وحوزه‌ خليج‌ فارس‌ به‌ صنعتي‌ شدن‌ و ورود فعالانه‌ كشور به‌ بازارهاي‌ جهاني‌ كمك‌ موثر نمايد وبا صدور قطعات‌ و محصولات‌ صنعتي‌ مي‌توانيم‌ كشور را از وابستگي‌ با ارز نفت‌ كه‌ دايم‌ درنوسان‌ است‌، نجات‌ دهيم‌.

شركت‌ سايپا يكي‌ از اين‌ شركتها مي‌باشد كه‌ براي‌ بهبود جامعه‌ و مواردي‌ كه‌ در بالا ذكر شد درجامعه‌ تلاش‌ مي‌كند.

 

بخش‌ اول‌: ورود خودرو به‌ ايران‌

كليات‌: با اختراع‌ موتورهاي‌ چهار زمانه‌ درون‌ سوز در نيمه‌ دوم‌ قرن‌ ۱۹ و تكميل‌ آن‌ متناسب‌ باپيشرفت‌هاي‌ دانش‌ بشري‌ و سرانجام‌ توليد انبوه‌ انواع‌ خودروها در اوايل‌ قرن‌ بيستم‌، موارداستفاده‌ اتومبيل‌ به‌ عنوان‌ وسيله‌اي‌ لوكس‌ و تجملي‌ جهت‌ گشت‌ و گذار آخر هفته‌ و نشان‌ دادن‌برتري‌ و منزلت‌ اجتماعي‌ مالك‌ آن‌ تغيير يافت‌ و به‌ صورت‌ وسيله‌اي‌ ضروري‌ براي‌ رتق‌ و فتق‌مشكلات‌ روزمره‌ زندگي‌ بخصوص‌ در شهرهاي‌ رو به‌ گسترش‌ درآمد و گسترش‌ زندگي‌شهرنشيني‌ نيز بر ضرورت‌ توليد بيشتر و متنوع‌تر انواع‌ خودرو تأثير نهاد.

در ايران‌ نيز متناسب‌ با افزايش‌ ارتباط‌ خارجي‌ و توسعه‌ زندگي‌ شهرنشيني‌، مورد استفاده‌اتومبيل‌ به‌ عنوان‌ يك‌ كالاي‌ لوكس‌ و سپس‌ با تأخير نسبتاً طولاني‌ به‌ عنوان‌ يك‌ كالاي‌ ضروري‌مشهود است‌. براساس‌ اطلاعات‌ موجود، مظفرالدين‌ شاه‌ اولين‌ پادشاهي‌ بود كه‌ اقدام‌ به‌ خريداتومبيل‌ كرد. او در نخستين‌ سفرش‌ به‌ فرنگ‌، دستور خريد اتومبيل‌ مورد علاقه‌اش‌ را صادرمي‌نمايد و سعدالدوله‌ وزير مختار ايران‌ در بلژيك‌ را مسؤول‌ اين‌ امر مي‌گرداند. به‌ هر حال‌اتومبيلي‌ با سليقه‌ شاه‌ ……………….

…………………………………………………………………….

 

2017-05-17
كد : 44544
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss