جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



طبقه بندی مواد موثره گياهان، آلکالوئيدها، گليکوزيدها، اسانس‌ها، فلاون‌ها و فلاونوئيدها، تانن ها، مواد تلخ

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: طبقه بندی مواد موثر­ گياهان، آلکالوئيدها، گليکوزيدها، اسانس‌ها، فلاون‌ها و فلاونوئيدها، تانن ها، مواد تلخ

توضیحات: ۲۰ صفحه فارسی (word) با منابع کامل

دانلود تحقیق آماده با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها، برگرفته از مقاله های فارسی و ترجمه تخصصی متون مقاله انگلیسی و مقاله بیس پایان نامه با ترجمه آماده کتاب های خارجی و کتاب های داخلی رشته های مختلف، مناسب برای انجام و نوشتن پروپوزال و آماده کردن فصل دوم پایان نامه زیست شناسی، توضیح مولفه های پرسشنامه و مقاله داخلی و خارجی و طرح های تحقیقاتی

خلاصه ای از کار:

طبقه بندی مواد موثر­ گياهان

تقسيم بندی مواد موثر گياهان که امروزه مورد تأييد است، به­صورت چهار گروه اصلی آلکالوئيدها[۱]، گليکوزيدها[۲]، روغن­های فرار[۳] و ساير مواد موثر مي­باشد. منظور از ساير مواد موثر، ترکيباتی چون: مواد تلخ[۴]، فلاوُن­ها[۵]، فلاوُنوئيدها[۶]، موسيلاژها[۷] (و کربوهيدرات­های خاص مشابه آن)، ويتامين­ها[۸]، تانن­ها[۹]، اسيد سيليسيک[۱۰] (و اسيدهای خاص مشابه آن) و بالاخره ترکيب­هاي ديگر که به‌دليل ناهماهنگی و گستردگی ساختمان­های شيميايی، در سه گروه قبلی جای نمی­گيرند.

……………..

آلکالوئيدها

…………….

گليکوزيدها

…………….

اسانس‌ها

…………….

مواد تلخ

……………….

فلاون‌ها و فلاونوئيدها

……………

موسيلاژها

…………….

ساپونين ها

…………….

تانن‌ها

……………….

ويتامين‌ها

………………

معرفی تفصیلی آلکالوئیدها

تعریف آلکالوئیدها

کلمه آلکالوئید از ریشه یونانی alkali به معنی ترکیب هایی که ظاهر قلیایی دارند، گرفته شده است. ریشه alkali از al-qualja عربی به معنی خاکستر گیاهی و مترادف با اصطلاح انگلیسی potash می باشد(۱۶].تعریف دقیق آلکالوئیدها تا حدی مشکل است زیرا مرز مشخصی میان آلکالوئیدها و آمین­های پیچیده طبیعی وجود ندارد. با وجود این می­توان گفت آلکالوئید­ها ترکیب­های قلیایی هستند که در ساختمان خود یک یا چند اتم نیتروژن دارند و معمولا نیتروژن­ها در ناجور حلقه­ها وجود دارند (۱۹].

………………….

پراکندگی آلکالوئیدها در گیاهان

……………….

نقش آلکالوئیدها در گیاهان

………………..

مکان بیوسنتز و ذخیره آلکالوئیدها در گیاهان

……………..

ویژگی‌های فیزیکی و شیمیایی آلکالوئیدها

……………..

طبقه بندی آلکالوئیدها

…………….

معرفی تفصیلی فلاونوئیدها

مقدمه

اصطلاح فلاونوئید اولین باردرسال۱۹۵۲ وتوسط گیسمن و هین­اینربکاربرده شد ]۳۱). فلاونوئیدها، بزرگترین گروه فنل های طبیعی هستند فلاونوئیدها اولین بار به عنوان رنگدانه های گیاهی شناسایی شدند و در واقع مشتقات فنیل بنزوپیرون یا فنیل کرومون می باشند. بعضی از فلاونوئیدها از حیوانات بدست آمده اند.اینطور بنظر می رسد که فلاونوئیدهای موجود در حیوانات ناشی از غذای گیاهی آن ها است تا اینکه در بدن انها ساخته شده باشد مانند غدد مترشحه پوست سگ آبی و یا ترشحات زنبور و بال پروانه ها  ]۳۲[. از برخی ترکيب­های متعلق به فلاونوئیدها می­توان از کومارين­ها و آنتوسيانين­ها نام برد. آنتوسيانين­ها بانی رنگ آبی و قرمز تعدادی از گل­ها مي­باشند. مهم­ترين مشتقات فلاون­ها معمولاً به رنگ زرد می­باشد. فلاون­ها در گياهان خانواده­های کاسنی، پروانه آسا، سداب و برخی خانواده­های ديگر يافت می­شوند [۱۵). اين رنگدانه­هاي زرد به طور وسيعی، در ميان…………………

……………..

خصوصیات فیزیکی و شیمیایی فلاونوئیدها

…………….

آثار و نقش فلاونوئید ها در گیاهان

………………..

طبقه بندی فلاونوئید ها

……………

  فلاونوئیدهای   Oگلیکوزیده

……………

فلاونوئیدهای C گلیکوزیده

……………

فلاونوئیدها (بر اساس ساختار مولکولی)

……………..

آنتوسیانین ها (Anthocynins)

…………………

استخراج و جداسازی فلاونوئیدها

………………

روش‌های شناسایی ­فلاونوئیدها

……………..

معرفی تفصیلی تانن‌ها

 مقدمه

دسته وسیعی از پلی­فنول­های طبیعی استفاده هستند. قبایل ما قبل تاریخ از تا­­نن برای نگهداری پوست حیوانات استفاده می­کردند. در طبیعت، تانن­ها بطور گسترده و ­در ­اکثر خانواده­های گیاهی از جمله شاه ­بلوط، سماق و گل سرخ دیده می­شود.

تانن­ها ­اغلب در میوه­های نارس وجود دارند ­ولی طی رشد و رسیدن میوه­ها به تدریج ناپدید می­شوند و از اینروچنین تصور می شود که گیاهان انرژی لازم را از اکسایش تانن­ها بدست می­آورند و همچنین منبع اسیدهای گیاهی نیز از تانن­ها می­باشد.

 

نقش تانن ها در گیاهان

………………….

ماهیت شیمیایی تانن ها

………………

خواص دارویی تانن ها

……………..

کاربرد تانن ها

……………..

طبقه بندی تانن‌ها براساس خواص ساختاری

………………

تانن‌های متراکم  ( Condensed tannins)

……………..

تانن‌های کمپلکس شونده  (Complex Tanins)

………………

تانن‌های دروغین  ( Pseudotannins)

……………….

تانن‌های هیدرولیزشونده (Hydrolysable tannins)

…………….

الاژی تانن‌ها (Ellagitanins)

…………….

گالوتانن‌ها (Gallotanins)

……………

استخراج تانن‌ها

……………..

اندازه­ گیری تانن‌ها

………………

خواص بیولوژیک

 خواص آنتی اکسیدان­ها

راديکال­های آزاد مولکول­های فعال شده­ای هستند که در همه جا حضور دارند آن­ها به­طور طبيعی در سلول­های زنده توليد شده و محصولات آن­ها در حضور مولکول­ها افزايش پيدا می­کند و به­علت فعاليت بالا بر روی اکثر مولکول­های بيولوژيکی اثر می­گذارند. راديکال­های آزاد هم به‌وسيله پروسه­های بيوشيميايی و در طی متابوليسم طبيعی بدن و هم ممکن است به علت منشأ خارجی در بدن موجودات زنده تولید می شوند. به­طور کلی استرس­های اکسيداتيو به دو علت اگزوژن و آندروژن می­باشد. گیاهان و حیوانات حاوی سیستم های پیچیده­ای از انواع مختلف آنتی اکسیدان­ها از قبیل گلوتاتیون، ویتامین و همچنین آنزیم ها مانند کاتالاز[۱۱]، سوپراکسید دیسموتاز[۱۲][۱۳] و پراکسیدازهای مختلف هستند(۴۸).

……………..

خواص ضد سرطانی

……………..

خواص ضد میکروبی

……………….

منابع طبیعی آنتی بیوتیک ها

…………………..

ساز و کار عمل داروهای ضد میکروبی

……………….

منابع

  1. زرگری ع. گیاهان دارویی، جلد سو م، چاپ ششم، انتشارات دانشگاه تهران, ۱۳۷۵ :۱۵- ۱۰۶ .
  2. صمصام شریعت، گیاهان و داروهای طبیعی ( مفردات پزشکی)، تهران، انتشارات روزبهان, ۱۳۶۵ : ۷۰- ۲۶۹ .

۳- Javidania K., Miri R., Sadeghpour H., Composition of volatile oil of Achillea wilhelmsil C. Koch from Iran. Daru., 2004: 63-6.

۴- Azadbakht M., Morteza Semnani K., The essential oil composition of Achillea wilhelmsil leaves and flowers . J Medicinal Plants 2003: 55-9.

……………………

…………..

………..

 

 

دانلود پروپوزال آماده مدیریت، دانلود پروپوزال آماده حسابداری، دانلود پروپوزال آماده روانشناسی، دانلود پروپوزال آماده علوم تربیتی، دانلود پروپوزال آماده تربیت بدنی، دانلود پروپوزال آماده حقوق، دانلود پروپوزال آماده کشاورزی، دانلود پروپوزال آماده پزشکی، دانلود پروپوزال آماده پرستاری، دانلود پروپوزال آماده فناوری اطلاعات، دانلود پروپوزال آماده دکتری، دانلود پروپوزال آماده کارشناسی ارشد، دانلود پروپوزال آماده معماری، دانلود پروپوزال آماده اقتصاد، دانلود پروپوزال آماده زبان انگلیسی، دانلود پروپوزال آماده ادبیات فارسی، دانلود پروپوزال آماده فقه، حقوق و علوم قرآنی، دانلود پروپوزال آماده کامپیوتر، دانلود پروپوزال آماده علوم سیاسی، دانلود پروپوزال آماده جامعه شناسی، دانلود پروپوزال آماده تاریخ، دانلود پروپوزال آماده جغرافیا، دانلود پروپوزال آماده زیست شناسی،  دانلود پروپوزال آماده کارآفرینی

آسان داک: www.Asandoc.com

 

[۱] Alkaloid

[۲] Glycoside

[۳] Volatile oil

[۴] Bitter materials

[۵] Flavones

[۶] Flavonoides

[۷] Mucilage

[۸] Vitamins

[۹] Tannins

  [۱۰] Silicic acid

[۱۱]. catalase enzyme .

[۱۲]. Superoxide dismutases

[۱۳]. Oxidative stress

 

2019-03-04
كد : 9479
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss