جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



طراحي بسته بندي محصولات كامپيوتري

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

طراحي بسته بندي محصولات كامپيوتري

(۵۱ صفحه ورد)

امروزه صنعت بسته بندي به عنوان يكي از ابزارهاي تبليغي مورد توجه  كارشناسان ارتباطات و تبليغات قرار گرفته است . « بسته بندي » به عنوان يك رسانه مي تواند مفاهيم ، اطلاعات و پيام هاي مختلف را منتقل نمايد . نوع ، جنس ، رنگ ، حروف بكار رفته ، طرح و در نهايت شكل يك بسته بندي مي تواند ابزاري بسيار مهم در تبليغ باشد . از آنجايي كه اين موضوع كمتر در محافل علمي و صنفي داخلي مورد توجه قرار مي گيرد .

بسته‌هاي فرآورده‌هاي مختلف در طي روز، در محيط به چشم ما مي‌خورند، بسته‌هاي بهداشتي مواد غذايي و دارويي و نوشيدني‌ها و هر چه فرآورده‌هاي طبيعي و صنعتي كه بسته‌بندي مي‌شوند ما را تحت تأثير خود قرار مي‌دهند.

بسته‌بندي‌ها داراي خصوصيات متفاوتي هستند به همين دليل صنعت بسته‌بندي را شاخه‌اي از علم اقتصاد و هنر مي‌دانيم.

هماهنگي طرح بسته‌بندي با محتويات، نحوه نگهداري، نحوه حمل و نقل امري ضروريست. بسته نه تنها بايد فرآورده را محفوظ نگه دارد، بلكه مصرف‌كننده را جلب مي‌كند و اطلاعات لازم را بايد به بيننده بدهد، در ضمن فرآورده داخل آن را بايد به راحتي از درون آن خارج كرد و موقعي كه خالي شد بتوان پوشش هر بسته را از بين برد.

علاوه بر مسايل ذكر شده زيبايي بسته باعث زيبايي و خوش‌آيندي محيط اطراف هم مي‌شود. بسته‌ها سواي جلب خريدار، اطلاعات لازمي، هم بوسيله رنگ و عبارت و نشانه‌ها در اختيار مردم مي‌گذارند.

بسته‌بندي يكي از حساس‌ترين طراحي‌هاي گرافيكي و كارهاي چاپي است. زيرا برخلاف كارهاي فرهنگي در تيراژ وسيع منتشر شده و با مخاطبان بسيار متنوع در ارتباط قرار مي‌گيرد و سرنوشت محصول را دربازار رقم مي‌زند. بنابراين سفارش‌دهنده، طراح و چاپكار سه طرف اصلي در توليد يك بسته هستند، طرفهاي فرعي بسياري نيز وجود دارد. بسته موفق علاوه بر سه پايه اصلي پايه چهارم هم دارد كه سليقه بازار و روان‌شناسي مخاطب از نظر رنگ، طرح، نام پيام ارزيابي مي‌كند و سمت و سوي طراحي را تعيين مي‌كند.

……………………..

……………………

2019-03-19
كد : 32555
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss