جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



عنوان پروپوزال: ارزیابی عوامل اصلی موثر در پذیرش فناوری نانو توسط مدیران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM)(مطالعه موردی: شرکت های صنعتی شهر تبریز).

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: ارزیابی عوامل اصلی موثر در پذیرش فناوری نانو توسط مدیران با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM)(مطالعه موردی: شرکت های صنعتی شهر تبریز).

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

نانوتكنولوژي بعنوان يك فناوري كاربردي در دهه هاي اخير مورد توجه قرار گرفته است. فناوري نانو از همگرايي علوم فيزيك، شيمي و زيست شناسي به وجود آمده است. اين فناوري توانايي كار در سطح اتم و ايجاد ساختارهايي كه نظم مولكولي كاملاً جديدي دارند را فراهم مي آورد. ماده اصلاح شده در مقياس نانو، خصوصيات جديد و مفيدي را دارا مي گردد كه قبلاً در آن مشاهده نمي شد .فناوري نانو امكان توليد فراورده هايي با كيفيت بالا، هزينه كم و سرعت زياد را فراهم كرده است (فرقانی و انصاری، ۱۳۸۷).

……

مرور منابع:

لیانگ و همکاران (۲۰۰۳) با بسط مدل پذیرش فناوری به بررسی استفاده از دستیار دیجیتالی شخصی در بین متخصصان مراقبت از سلامتی پرداختند. نتایج مطالعه آنها نشان داد که مفید بودن و سهولت استفاده به عنوان عوامل تعیین­کننده در پذیرش این فناوری می­باشند. همچنین آنها دریافتند که نوآوری­های شخصی به طور مستقیم و غیر مستقیم از طریق تسهیل استفاده بر روی کاربرد آن اثر دارد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- بین برداشت ذهنی مدیران از مفید بودن فن آوری نانو و میزان پذیرش این فناوری رابطه معناداری وجود دارد.

۲- بین برداشت ذهنی مدیران از آسانی استفاده از فن آوری نانو و میزان پذیرش این فناوری رابطه معناداری وجود دارد.

۳- بین نگرش مدیران نسبت به فن آوری نانو و میزان پذیرش این فناوری رابطه معناداری وجود دارد.

۴- بین تصمیم به استفاده مدیران از فناوری نانو و میزان پذیرش این فناوری رابطه معناداری وجود دارد.

۵- بین استفاده عملی مدیران از فناوری نانو و میزان پذیرش این فناوری رابطه معناداری وجود دارد.

………….

 

 

2019-02-25
كد : 2700
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss