جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



فشار خون، استرس،

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

متغیرها: فشار خون، استرس،

توضیحات: ۱۳ صفحه فارسی (word)

با رفرنس دهی کامل فارسی و انگلیسی و پانویس ها مناسب برای پایان نامه

خلاصه ای از کار:

مقدمه

امروز يكي از معضلات جامعه پزشكي افزايش فشارخون می­باشد که احتمالا مهمترین مشكل سلامتي در كشورهاي پيشرفته است. بيماري فشارخون شايع و بدون علامت بوده، به راحتي شناسايي مي­گردد و معمولاً به آساني درمان مي­شود و اغلب در صورت عدم درمان به عوارض كشنده­اي منجر مي شود (هرسيون[۱]، ۲۰۰۵، ترجمه تربيت و تربیت، ۱۳۸۵)،

……………

تعريف فشار خون

فشارخون بيماري است كه معلول چند عامل است، برون داد قلبي بسيار بالا، حجم خون بسيار زياد، يا مقاومت رگ­هاي خوني پيراموني در مقابل جريان خون. هنگامی که فشار وارده از سوی خون به ديواره رگ­های خونی بالا باشد و درمان نگردد منجر به پيامدهای شديد و منفی هم چون سکته مغزی و حمله قلبی می­شود. بيماري فشارخون مستلزم داشتن فشارخون بالا (بالاي۱۴۰درجه سيتولي و ۹۰ درجه دياستولي و پيوسته، معمولا در طول چندين هفته يا ماه است) (ديماتئو[۲]، ۲۰۰۹، به نقل از رئیسی، ۱۳۸۳) براي جاري شدن خون در شريان­هاي اعضاي بدن و

…………

روش ثبت فشارخون

………….

طبقه­بندی فشارخون

میزان فشارخون به طور معمول در شبانه­روز تغییر می­کند. این تغییرات به دنبال فعالیت، تغییر دما، تغذیه، حالات هیجانی، موقعیت بدنی وضعیت جسمانی و یا بدون دلیل رخ می‌دهد. فشارخون در جمعیت عمومی منحنی زنگوله­ای شکل دارد، که بالاتر از ۲ انحراف معیار، پرفشاری خون تلقی می­شود. اما به صورت عملکردی پرفشاری خون زمانی به کار می­رود که سطح فشارخون سنجیده شده کمترین ارزش و فایده و بیشترین خطر را برای بدن داشته باشد(براونوالدو همکاران، ۲۰۰۱).

…………..

مطالعات جمعیت شناختی

در دهه­های اخیر بیماری­های قلبی– عروقی شایع­ترین علت مرگ و میر در دنیای صنعتی شناخته شده­اند و پرفشاری خون دارای

…………

بيماری فشارخون بالا

فشارخون بالا يکی از شايع ترين اختلالات گردش خون می­باشد. اين بيماری از جمله بيماری­هايي است که عوارض

………..

علائم فشارخون بالا

اين بيماری می­تواند سال­ها بدون علامت باشد و يا ممکن است با علائمی مانند درد ناحيه پس سر، به خصوص صبح­ها هنگام بيدارشدن از خواب، سرگيجه، وزوزگوش، خستگی، تپش و تنگی نفس همراه باشد. علائمی مانند تنگی نفس شبانه، خواب آلودگی و اغماء در موارد حاد بیماری دیده می­شود.

علائم مؤثر در تشدید فشارخون بالا

اگرچه در اکثر موارد علت فشارخون بالا مشخص نیست ولی عوامل زیر در تشدید بیماری مؤثرهستند:

…………

علائم و نشانه­های بالینی فشارخون

…………..

علل فشار خون

فشارخون علل گوناگونی دارد که می­توان به علل عضوی، ژنتیکی، محیط و سیگار کشیدن، ناراحت قلبی، اختلالات

……………

علل افزایش فشارخون

در جوامع غربی فشارخون با افزایش سن بالا می­رود، هر چند در جوامع غیر غربی ارتباط افزایش فشارخون با افزایش سن حداقل است. فشارخون سیستولی با افزایش سن زیاد می­شود، در حالی که فشارخون دیاستولی تا ۶۰ سالگی افزایش می­یابد و بعد از آن تمایل به کاهش دارد (یبورز و همکاران، ۲۰۰۱، به نقل از رئیسی، ۱۳۸۳).

…………..

فشارخون و استرس

محیط پراسترس، پرچالش و موقعیت­های نفرت­برانگیز، به طور گذرا چه در مبتلایان به پرفشاری­خون و چه افراد دارای فشارخون طبیعی فشارخون را بالا می­برد. در بعضی از افراد واکنش­های سیستم قلبی- عروقی شدیدتر است و در پاسخ به استرسورهای

……….

استرس

اصطلاح استرس به قرن پانزدهم میلادی بر­می­گردد که به معنای تنش با فشار فیزیکی به کار می­رفت. در سال

………..

 

منابع

آرگیل، مایکل (۲۰۰۱). روانشناسی شادی. ترجمه مسعود اناری انارکی، حمید طاهر نشاط دوست، حسن پالاهنگ و فاطمه بهرامی (۱۳۸۳). اصفهان: اتشارات جهاد دانشگاهی.

آیزنک، مایکل (۱۹۹۰). همیشه شاد باشید. ترجمه زهرا چلونگر (۱۳۸۴) . تهران: نشر نواندیش.

آیزنک، مایکل (۱۹۹۵). روانشناسی شادی. ترجمه محمد فیروز بخت و خلیل بیگی (۱۳۷۳). تهران: انتشارات بدر.

ابوالقاسمی، عباس و نریمانی، محمد (۱۳۸۵). آزمون های روانشناختی. اردبیل: انتشارات باغ رضوان.

…………..

………….

 

 

قیمت ۹۰۰۰ تومان

2019-03-03
كد : 4852
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss