جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی رابطه CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برای فصل دوم پایان نامه بررسی رابطه CRM با کیفیت خدمات ارائه شده در بانک

۲-۲) مروری بر نظریه های دانشمندان درباره کیفیت

الف ) ادوارد دمینگ

مديريت امروز دكتر ادوارد دمينگ را به عنوان «پدر مديريت كيفيت» درنظر مي گيرد. اولين كليد ارتقاي كيفيت فراگيري روشهاي آماري كنترل فرايندهاست. دومين كليد دستيابي به ارتقاي مستمر كيفيت اين است كه مديريت و ارتقاي كيفيت يك مسئوليت همگاني است و سوم اينكه هر كاري جزئي از يك سيستم است كه مي توان آن را به روش های مختلف سازماندهي كرد تا پاسخگوي نيازها و انتظارات مشتريان باشد (شریف زاده،۱۳۷۹).

شهــــرت دمينگ نتيجه نظريه هاي او و به خصوص «برنامه ۱۴ نكته اي»، «چرخه دمينگ» و نظريه  بيماري هاي مرگبار اوست. ۱۴ نكته او فلسفه اي براي مديريت ارائه مي كند:

۱ – ايجاد ثبات در هدف بهبود فرآورده و خدمت؛

۲ – پذيرش فلسفه نوين؛

۳ – خودداري ازمتكي بودن به بازرسي هاي گسترده؛

۴ – اجتناب از روش هاي كسب و كار تنها برپايه عامل قيمت؛

۵ – بهبود مداوم سيستم هاي توليد و خدمات؛

۶ – نهادينه كردن آموزش؛

۷ – نهادينه كردن رهبري؛

۸ – برطرف كردن ترس در كاركنان؛

۹ – فروپاشي سدهاي ميان وظايف ستادي؛

۱۰- زدودن شعارهاي تهي و تعيين هدف هاي توليدي براي كاركنان؛

۱۱ – زدودن سهميه هاي كمكي؛

۱۲ – زدودن سدهاي موجود در راه احساس غرور و استادي كاركنان؛

۱۳ – نهادينه كردن برنامه هاي منسجم تحصيلي و آموزش؛

۱۴ – اقدام و عمل در به ثمر رساندن دگرگوني سازمان. اين چهارده نكته، اساس كار دمينگ براي تغيير صنايع آمريكا در همه جا، در شركتهاي بزرگ و كوچك فعال در زمينه ساخت محصولات صنعتي يا خدمات هستند(شریف زاده،۱۳۷۹).

«بيماري هاي مرگبار» كيفيت به تعبيري كه دمينگ از آنها دارد در مسير تحول وجود دارد و اين بيماريها عبارتند از:

  • فقدان انسجام هدف در برنامه ريزي محصول يا خدمات؛
  • تاكيد بر سود كوتاه مدت؛
  • سيستم رتبه بندي و بازنگري هاي سالانه كه به نتايج نهايي تاكيد دارد. افراد به خاطر خوب كاركردن درسيستم پاداش مي گيرند نه به خاطر بهبود آن؛
  • تحرك مديريت به شكل «جهش شغلي»؛

تكيه صرف مديريت به ارقام مشهود، درست به اندازه اين ارقام مشهود اعداد ناشناخته يا حتي غيرقابل شناخت اهميت دارد. مثلاً تاثير عدم رضايت مشتري درفروش آتي(شریف زاده،۱۳۷۹).

دمينگ براي تحقق ارتقاي مستمر كيفيت روشي سيستماتيك ارائه كرده است كه به چرخه دمينگ معروف است. در بهبود سيستم عمل كردن به شيوه اي است آگاهانه و منطقي، در غير اين صورت به آنچه مي رسيم كه دراصطلاح تحريف سيستم ناميده مـــــي شود و تنها به بدتر شدن امور مي انجامد، چرخه دمينگ به چرخه شورات نيز شهرت دارد كه مبناي خوبي براي بهبود سيستم است(شریف زاده،۱۳۷۹).

ب) جوران

دكتر جوزف جوران همچون دمينگ به دليل توصيه هايش به ژاپني ها شهرت يافت. تاكيد او بيشتر بر مشتري بود. از ديگر نقطه نظرات او اين است كه سازمان ها بايد هزينه كيفيت را كاهش دهند. اين با رويكرد دمينگ كه هزينه كيفيت را ناديده مي گيرد كاملاً متفاوت است. جوران كيفيت را «مناسب براي استفاده» تعريف مي كند و يك رويكرد ۱۰ ماده اي به كيفيت دارد(شریف زاده،۱۳۷۹).

  • توصيه هاي دهگانه جوران
  • …..
  • …..
  • …..
2018-06-19
كد : 88776
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss