جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مشکل کجاست؟ نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد نیاز داری؟ رشته تحصیلیت چیه؟ مدیریت؟ کاری نداره!

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مشکل کجاست؟ نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد نیاز داری؟ رشته تحصیلیت چیه؟ مدیریت؟ کاری نداره!

اصولا برخی افراد دنبال کار سخت هستند! دلیلی ندارد همیشه کار سخت، کار بهتری هم از آب در بیاید. همین دانشجوهای رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری. چنان به دنبال نوشتن یک بیان مسأله هستند که انگار می خواهند سوراخ لایه ازون را بدوزند!! بدون آنکه خطی از روش تحقیق خوانده باشند به زور در تقلای نوشتن بخشی از پروپوزال خود هستند. آخه عزیز من یک نمونه کامل مطالعه کن، بعد کم کم با مشورت فرد متخصص شروع کن به تکمیل کردن فرم خام پروپوزالت. حالا نتونستی همه رو هم تکمیل کنی هر بخشی که احساس می کنی داری درست می نویسی و بهتر یاد گرفتی رو تکمیل کن. باور کنید اون بهتره تا همینجوری پر کنی فقط.

حالا این وسط اساتید هم بجای اینکه به دانشجو سر کلاس بهتر یاد بدن فقط به فکر اینن که مبادا دانشجو کار دانلود شده یا کپی برای اونا ببره. بی آنکه یک لحظه فکر کنن که اونقدر دانشجو یاد گرفته که بتونه یه کار پژوهشی هر چند طرح پیشنهادی باشه رو از عهدش بربیاد. پس مشکل اصلی بلد نبودن بچه ها در دانشگاه هاست و درسی مثل روش تحقیق به صورت کاربردی آموزش داده نمی شه. تعارف هم نداریم باید به دنبال راه حل باشیم. اولا به این درس به عنوان یک درس مهم و مجزا نگریسته بشه و بر خلاف وضعیت کنونی اون در دانشگاه ها یه کم جدی تر گرفته بشه. شاید گذاشتن واحدی عملی برای اون جهت تمرین های مقدماتی با هدف آمادگی برای انجام پروپوزال و پایان نامه نهایی در رشته ای مثل مدیریت لازم باشه. دانشجویان دکترا بر خلاف ارشدها کمی بلد هستند و نکاتی را می دانند. اما جالب اینجاست که مسئله دانستن قواعد با کار عملی و واقعیت ها یکی نمی باشد.

از قدیم گفتن کار رو باید به دست کاردون بسپاری. برای مشاوره رایگان پروپوزال و پایان نامه هم یک کاردون واقعی در کشور هست. یه آقای دکتری که سرش برای انجام پروپوزال و پایان نامه درد می کنه و به همه مسائل روش تحقیق و نرم افزارها وارده و خلاصه اینکه با سن نه چندان زیادش ته قضیست. سوالی رو اگه نتونست جواب بده و به روشی تسلط نداشت من شخصا این نوشته رو بر می دارم!!! زیاد ازش تعریف نمی کنم که تبلیغات نشه! چه جوری می تونی باهاش تماس بگیری؟ کاری نداره! این شمارشه: ۰۹۱۹۶۳۵۷۶۶۰  دکتر نوایی . بخصوص دانشجویان دکتری هر چی دوست داشتن می تونن ازش بپرسن و مشاوره بگیرن. امیدوارم بدردتون بخوره. ما که خیلی ازش استفاده کردیم و عالی بود.

2018-12-11
كد : 102279
وضعيت :‌موجود
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss