جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه:اعتبار سنجی GPS و فن آوری شتاب سنج در شنا

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه:اعتبار سنجی GPS و فن آوری شتاب سنج در شنا(۲۰۱۳)

خلاصه:

هدف: به منظور بررسی اعتبار دستگاه شتاب سنج منسجم و سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) برای تعیین کمیت             متغیر حرکت شناسی شنا کردن در ورزش شنا.

طرح: بررسی معیار اعتبار.

روشها: بیست و یک نفر از شناگران ماهر، سه  دور تلاش ۱۰۰ متری را (یک پروانه، کرال سینه و آزاد) در یک استخر       ۵۰ متری المپیک در فضای باز کامل را به پایان رساندند. دستگاه GPS با شتاب سنج سه محوری یکپارچه برای به دست آوردن سرعت متوسط استخر و تعداد دفعات حرکت در هر تلاش مورد استفاده قرار گرفت. این اطلاعات با سرعت و تعداد دفعات حرکت به دست آمده از عملکرد فیلم های دیجیتال که به صورت همزمان ثبت شده بودند مقایسه شدند.

نتایج: روابط مستحکمی بین تعداد دفعات حرکت شتاب سنج و اندازه گیری ویدیو CRI-terion برای هر دو کرال سینه (r> 0.98) و پروانه (r> 0.99) مشاهده شد. همچنین، تفاوت قابل توجهی بین سرعت GPS و سرعت به دست آمده ویدئو بین دو شنای آزاد و کرال سینه تشخیص داده نشد. تفاوت قابل توجهی بین سرعت GPS و اندازه گیری معیار شنای پروانه وجود نداشت. خطای استاندارد قابل قبول و محدودیت ۹۵٪ برای شنای آزاد   و کرال سینه  در مقایسه با پروانه   به دست آمد. اندازه گیری خطای نسبی در بازه زمانی بین ۱۰٫۲ و ۱۳٫۴٪ در هر سه حرکات بود.

نتیجه گیری: شتاب سنج منسجم و دستگاه GPS ابزارهایی معتبر و دقیق برای تعیین کمیت تعداد دفعات حرکت در کرال سینه و پروانه هستند و همچنین اندازه گیری سرعت متوسط شنای آزاد و شنای پروانه را ارائه می دهد. استفاده از تکنولوژی GPS در محیط آموزش در فضای باز نشان می دهد منافع عملی برای شناگران، مربیان و دانشمندان علوم ورزش وجود دارد.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

 

2019-07-09
كد : 122850
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss