جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه:جایگاه ویتامین D و مقاومت در برابر تمرینهای آموزشی مستقل از تأثیر تحمل گلوکز در افراد مسن

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه:جایگاه ویتامین D و مقاومت در برابر تمرینهای آموزشی مستقل از تأثیر تحمل گلوکز در افراد مسن(۲۰۱۳)

خلاصه:

ما تأثیر سرم هیدروکسی ۲۵  ویتامین D ((25 [OH] و غلظت های هورمون پاراتیروئید (PTH) در تحمل گلوکز خوراکی را، روی ترکیب بدن و قدرت عضلانی در افراد سالخورده و غیردیابتی، که تمرین های ورزشی مقاومتی (RT)              انجام می دادند ، در حالی که مصرف رژیم غذایی با ۰٫۹ یا ۱٫۲ گرم پروتئین Kg-1 d-1 داشتند را مورد بررسی قرار دادیم. با فرض این که افراد با مقدار ناکافی OH) D) 25 و / یا PTH بالا ممکن است پیشرفت کمتری در تحمل گلوکز پس از ۱۲ هفته از RT در مقایسه با افراد با مقدار کافی OH) D) 25 و PTH پایین تر داشته باشند.

آزمایش ها با استفاده از تست تحمل گلوکز خوراکی در شروع مطالعه و بعد از مداخله آن بر روی شانزده مرد و ۱۹ زن (با سنین ۸ ± ۶۱ سال، دامنه ۸۰-۵۰ سال، شاخص توده بدن، ۳٫۶ ± ۲۶٫۳ kg/m2) بار/هفته به مدت ۱۲ هفته RT             انجام گرفت،. مصرف پروتئین بر پاسخ های تشریح شده زیر تاثیری نداشتند. منطقه قند پلاسما زیر منحنی (P = 0.02) و غلظت ۲ ساعته پلاسما قند خون (P = 0.03) برای موضوعات ویتامین D بالاتر -ناکافی بود (۲۵ [ {OH}D <50 nmol/L, n = 725) در مقابل اندازه کافی ویتامین D-  ( [OH}D ≥۵۰ nmol/L, n = 28}25).

این تفاوت ها پس از حذف اثر سن و شاخص توده بدن، خاص و ویژه باقی ماند. مقاومت در برابر توده در تمرینات ورزشی باعث کاهش چربی بدن می شد (میانگین ± SD، -۶٪ ± ۷٪، P <0.001) و افزایش توده بدون چربی بدن (۲٪ ± ۳٪، P <0.001) باعث افزایش قدرت عضلانی (۳٪ ± ۲٪، P <0.001) و قوی شدن عضلات کل بدن می شود              (۱۷٪ ± ۳۲٪، P <0.001)در این افراد، وزن پایدار می ماند اما تأثیری بر D ((OH 25 یا غلظت های PTH ندارد. تحمل گلوکز خوراکی پس از RT (-10%± ۱۶% )در منطقه گلوکز زیر منحنی و ۴۰٪ ± ۲۱٪ در ۲ ساعت افزایش            پیدا می کند، P = 0.001)، اما پایه D ((OH 25  و PTH تاثیری بر این تغییرات ناشی از RT نداشتند.

این یافته ها نشان می دهد که وضعیت ویتامین D و RT به طور مستقل بر تحمل گلوکز تاثیر می گذارند، و تمیرینات ناشی از پیشرفت تحمل گلوکز هیچ اثر منفی از وضعیت ویتامین D ناکافی در افراد مسن، غیر دیابتی بزرگسال ندارد.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

 

2019-07-09
كد : 122881
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss