جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه:رفع ابهام در متون در ارتباط با نقش محله با شاخص های وزن بدن کودک، رژیم غذایی و فعالیت بدنی: نقش سازنده محیط های اجتماعی- اقتصادی، و اجتماعی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه:رفع ابهام در متون در ارتباط با نقش محله با شاخص های وزن بدن کودک، رژیم غذایی و فعالیت بدنی: نقش سازنده محیط های اجتماعی- اقتصادی، و اجتماعی(۲۰۱۳)

خلاصه:

شیوع چاقی در کودکان و نوجوانان آمریکائی در سه دهه گذشته سه برابر شده است. در نتیجه، انتظار افزایش قابل توجهی در بروز بیماری های مزمن می رود، به ویژه در میان جمعیتی که در حال تجربه نابرابری های سلامتی هستند. شواهد اخیر مشخصات “obesogenic” محیط همسایگی که بر وزن و رفتارهای مرتبط با وزن، تاثیر می گذارند را مشخص می کنند.

این مطالعه با هدف بررسی ارتباط بین ساختن، ویژگی های اجتماعی- اقتصادی، اجتماعی محیط های مسکونی یک کودک بر شاخص وزن بدن (BMI)، رژیم غذایی و فعالیت فیزیکی می باشد. ما بر روی کودکان قبل از نوجوانی که در نیوهیون، کانتیکات زندگی می کردند برای کمک به درک بهتر محیط محله در نابرابری های سلامتی مداوم تمرکز کردیم.

شرکت کنندگان ۱۰۴۸ نفر از دانش آموزان کلاس پنجم و ششم بودند که بررسی های بهداشتی مبتنی بر مدرسه و اقدامات فیزیکی را در پاییز سال ۲۰۰۹ تکمیل نموده بودند می باشد. اطلاعات دانش آموز به آمار ایالات متحده، پارک ها، خرده فروش، و داده های جرم و جنایت در ارتباط بودند. تجزیه و تحلیل ها با استفاده از مدل چند سطحی انجام شدند. جرایم و زندگی نزریکتر به یک فروشگاه مواد غذایی با BMI بالاتر مربوط بود. دانش آموزانی که ساکن منطقه هایی بودند که با ۵ دقیقه پیاده روی به فست فود می رسیدند BMI بالاتر داشتند، و گزارش شده است که کسانی که در جایی با تراکم بالاتر از فست فود زندگی می کردند کمتر غذا ی سالم می خوردند و  ناسالم تر بودند. دانش آموزان گزارش داده اند که دسترسی به پارک ها، زمین های بازی، و سالن های ورزشی با سالم غذا خوردن بیشتر و ورزش همراه است. گزارش شده است دانشجویان ساکن در محله های مرفه تر غذا های سالم تر می خوردند.

وابستگی های اجتماعی در محله به طور مثبت با انجام ورزش بیشتر ارتباط داشتند. در نتیجه، حوزه های مشخص از ویژگی های محیط محله مستقل از BMI کودکان و رفتارهای بهداشتی بود. یافته ها رفتارهای سالم را با دارائی های ساختارهای اجتماعی- اقتصادی و اجتماعی محیط زیست پیوند می داد (دسترسی به پارک ها، وابستگی های اجتماعی، وفور نعمت)، و رفتارهای ناسالم با محیط های ساخته شده بازدارنده (دسترسی به فست فودها)، نشان می دهد محیط های محله عوامل مهمی هستند که باعث دخالت برای جلوگیری از چاقی کودکان و پیامدهای نامطلوب آن می شوند.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

 

2019-07-09
كد : 122894
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss