جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه:روانشناسی ورزش و تمرینات ورزشی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه:روانشناسی ورزش و تمرینات ورزشی(۲۰۱۳)

تغییر ناپذیری میان فرهنگی از نیازهای اساسی روانشناختی در مقیاس ورزش است و نیاز به رضایت اختلافات نهفته در میان نمونه های یونانی، اسپانیایی، پرتغالی و ترکی دارد

 

خلاصه:

هدف: پژوهش حاضر به بررسی محدوده ای می پردازد که در آن امتیازات نیازهای پایه روانشناسی در مقیاس ورزش به طور ثابت در نمونه های شرکت کنندگان یونانی ، اسپانیایی، پرتغالی و ترک اندازه گیری می شوند.

طراحی و اجرا: طراحی مقطعی که در آن پاسخ ها در مورد ۵۰۴ شرکت کننده یونانی، ۵۱۸ شرکت کننده اسپانیایی، ۹۸۹ شرکت کننده پرتغالی، و ۶۸۶ شرکت کننده ترک مورد بررسی قرار گرفت.

روش ها: اطلاعات در مورد شرکت کنندگان ورزش ” نیاز به رضایت با استفاده از نیازهای روانی عمومی در مقیاس ورزش پس از ترجمه برای زبان های درگیر در این مطالعه جمع آوری شد” (Vlachopoulos و Michailidou، ۲۰۰۶) .

نتایج: تجزیه و تحلیل تأیید فاکتورهای چند نمونه نشان داد که امتیازات BPNES در سطوحی تا حد زیادی تغییر ناپذیر بودند تنظیمات، متریک، و سطوح تغییر ناپذیر قوی، اما نه در سطح سختگیرانه برای نمونه های اسپانیایی، پرتغالی، ترک در مقایسه با نمونه یونانی. شرکت کنندگان پرتغالی سطوح بالاتری از رضایت در هر سه مورد نیاز را در مقایسه با شرکت کنندگان یونانی گزارش دادند ، در حالی که در مورد شرکت کنندگان اسپانیایی تنها برای موارد شایستگی و ارتباط بود. شرکت کنندگان ترک با شرکت کنندگان  یونانی تفاوتی نداشتند.

نتیجه گیری: نتایج این پژوهش از مقایسه های میان فرهنگی معتبر در سطح واریانس / کوواریانس نهان و سطوح نهان / قابل مشاهده از سازه های استقلال، شایستگی، و ارتباط با استفاده از BPNES حمایت می کنند.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

 

2019-07-09
كد : 122878
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss