جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه:ورزش های شدید برای کاهش وزن بهترند یا ورزش هایی با شدت متوسط ​​ ؟

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه:ورزش های شدید برای کاهش وزن بهترند یا ورزش هایی با شدت متوسط ​​ ؟ـ(۲۰۱۳)

 

خلاصه

این دیدگاه به بحث در مورد پژوهش حالتی- از -هنر، تمرکز بر میزان بهینه برنامه های ورزشی برای ایجاد یک وزن پایدار و یا از دست دادن چربی در افرادی که اضافه وزن دارند یا / چاق هستند دارد. جامعه ما خواستار، پیام های جذاب در مطبوعات عامه پسند که وعده بهترین نتایج را در یک زمان کوتاه بدهند می باشد. این ممکن است توضیح تاکیدی باشد که توسط رسانه ها به آن دسته از مقالات علمی که گزارش اثر برنامه های کاهش وزن در مدت زمان کوتاه تر و شدت بیشتر دارند، باشد. با این حال، در مقاالت مربوط به اضافه وزن یا چاقی ، شواهد قطعی کمی برای اثرات مطلوب تر ورزش های با شدت بالا نسبت به ورزش مداوم با شدت متوسط ​​برای کم کردن وزن بدن و یا از دست دادن توده چربی وجود دارد.

از آنجا که هر دو تمرین به عنوان عوامل موثر برای کاهش وزن بدن مشخص شده اند، تصمیم در مورد شدت ورزش باید منحصر به فرد و بر اساس نتایج متفاوت از دست دادن وزن یا چربی بدندر نظر گرفته شود. در این خصوص استدلال های موافق و مخالفی در مورد ورزش هوازی سنگین در افراد چاق وجود دارد. در میان بحث های موافق، این تظاهرات که، در مطالعات متعددی، آموزش های شدید به نظر برای  تناسب اندام هوازی مؤثر ترند. در میان بحث های مخالف، این تظاهرات وجود دارد که تجویز ورزش شدیدتر باعث کاهش پایبندی و در نتیجه ترک ورزش می شود. بنابراین، یک برنامه ورزشی موفق باید با شدت متوسط ​​و تلاش کم شروع بشود چرا که افراد چاق که اعتماد به نفس کم و وضعیت خلق و خوی بد دارند، و آشنا با تمرینات شدید نیستند به راحتی می توانند ورزش را ترک کنند.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-07-11
كد : 122947
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss