جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: آیا سیستم های حسابداری ABC و RCA با مدیریت های کم سود انطباق دارند؟

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: آیا سیستم های حسابداری ABC و RCA با  مدیریت های کم سود انطباق دارند؟ (۲۰۰۵)

به محض این که تعدادی از شرکت های ایالات متحده با رقابت سر سختانه در دهه ی ۱۹۸۰ (عمدتا از سوی شرکت های ژاپنی) مواجه شدند تعدادی از مدیران در شرکت های کار خانه ای ایالات متحده به سیستم های حسابداری شان به عنوان منابع اطلاعاتی برای کمک در صحنه ی رقابت نگاه کردند اما متوجه شدند که سیستم های حسابداری شان این ویژگی را ندارند.

سیستم های حسابداری به منظور پشتیبانی گزارش های مالی که درباره ی آماده سازی پروژه ها واطلاعاتی در باره یمحصولات وسرویس دهی ها یی که از شکل طبیعی خارج شده بودند بود واین گونه اطلاعات برای طراحی وکنترل تصمیم گیری زمانی به مدیران می رسید که خیلی دیر بود. در این زمان روبین کوپر و رابرت کاپلن ABC را معرفی کردند.آن به عنوان مسیری برای بازیابی ارتباط هزینه های سیستم دیده می شد و شرکت های ایالات متحده شروع به گسترش سیستم های ABC شدند. مطالعات موردی این سازگاری ها را به ترتیب زمانی گزارش می کردند .

دیدگاه های مدیران این محصولات به سمت بالا ترین قسمت برگشت. تغییراتی در قیمت گذاری محصول ،تبلیغات و تصمیم گیری های پیچیده بر مبنای هزینه های ABC منجر به گسترش هایی در امتیاز بندی و رقابت برای تعدادی از شرکت های ایالات متحده شد. در همان زمان تعدادی از شرکت های پیشروی رقیب به کار خانه های ایالت متحده که شرکت های کم سود نامیده می شدند یورش بردند.

……………………………………………………………………

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-05-28
كد : 119451
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss