جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: اثرات مونتموریلونیت در ایمنی در برابر آتش، مقاومت در برابر آب و خوردگی ناشی از آب در پوشش غیر متورم بازدارنده آتش در سازه های فلزی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: اثرات مونتموریلونیت در ایمنی در برابر آتش، مقاومت در برابر آب و خوردگی ناشی از آب در پوشش غیر متورم بازدارنده آتش در سازه های فلزی (۲۰۱۳)

چکیده:

مونتموریلونیت اصلاح شده آلی   به عنوان نانو لایه پرکننده برای بهبود حفاظت در برابر آتش، مقاومت در برابر آب و خوردگی ناشی از آب در پوشش غیر متورم بازدارنده آتش مورد استفاده قرار گرفت. جزئیات تاثیر  بر خواص پوشش مقاوم در برابر آتش و مکانیسم اثر   بر روی پوشش توسط پراش اشعه   ، میکروسکوپ الکترونی روبشی ، تجزیه حرارتی  ، طیف سنجی مادون قرمز تبدیل فوریه ، آزمایش حفاظت در برابر آتش ، آزمون مقاومت در برابر آب و خوردگی، مورد بررسی قرار گرفت. توسط   مشخص شد که   می تواند پوسته پوسته شده باشد و با افزودن   درصد وزنی، به خوبی در پوشش پراکنده شود، در حالی که   اضافی به آسانی تجمع یافته و خوب پراکنده نشده بود. تصاویر  و نتایج آنالیز  نشان داد که نانو لایه های موازی   پراکنده شده در پوشش توزیع شده است. نتایج آزمایش ایمنی در برابر آتش و مشاهده نتایج مورفولوژی لایه های زغال نشان داد که پوشش حفاظت از آتش و ساختار فوم لایه زغال به طور قابل ملاحظه ای با اضافه کردن محتویات مناسب   بهبود یافته بود. آنالیز   نشان داد که  می تواند وزن باقیمانده احتراق و پایداری حرارتی پوشش را بالا ببرد. بر اساس نتایج حاصل از آزمایش مقاومت در برابر آب و خوردگی،   موازی مرتب شده به طور قابل توجهی می تواند سرعت مهاجرت و حلال پوشی مواد افزودنی بازدارنده آتش را از طریق اثر ممانعتی که دارد، کم کند، در نتیجه باعث بهبود مقاومت پوشش در برابر آب و خوردگی شود.

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-10-03
كد : 124761
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss