جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: اثر شکل فيزيکي علوفه بر عملکرد، تغذيه رفتار و قابليت هضم گوساله هلشتاين

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: اثر شکل فيزيکي علوفه بر عملکرد، تغذيه رفتار و قابليت هضم گوساله هلشتاين (۲۰۱۲)

چکیــده

شکل فيزيکي علوفه ممکن است به رشد سيرابي کمک کند که اين خود ممکن است باعث افزايش وزن بدن، کاهش مواد موجود(DM) يا مصرف غذا، هضم غذا، و در نتيجه باعث سلامت لبنياتي گوساله شود. هدف اين تحقيق بررسي دو شکل متفاوت مصرف علوفه توسط روي رفتار، قابليت هضم ظاهري، و رفتار تغذيه اي گوساله هاي جوان شود. ۲۰ گوساله ي نر هولستين(۴۶٫ ۸}۱٫ ۲kg) به صورت رندوم علامت گذاري شدنداز بدو تولد با يکي از دو روش تغذيه اي در جايي که آنها را در معرض يک جيره ي غذايي پيچيده قرار مي دهند(بر اساسيک مبناي DM) 90% تغليظ پودر آغازي و هر يک از اين دو تا (۱) ۱۰% به صورت درشت تکه شده(۳-۴cm) يونجه(CRS؛ n=10( يا (۲) ۱۰% زمين عالي (۲ mm) علف يونجه (FN؛   n=10). به همه ي گوساله ها ۸ليتر شير جايگزين (MR؛ ۱٫ ۲ KG از DM) از بدو تولد؛ مقدار MR به طور پيشرونده کاهش پيدا کرد بعد از WK براي قادر ساختن از شير گرفتن با اتمام هفته ي هفتم. مطالعه و بررسي تمام شد بعد از هفته ي هشتم. مصرف جيره ي مخلوط، MR، و آب روزانه کاهش پيدا کرد، و گوساله ها اضافه وزن پيدا کردند دو بار در عرض يک هفته. نمونه هاي غذا و پس مانده هاي آن در عرض هفته ي هفتم و هشتم براي بررسي محتواي تغذيه.

مصرف جيره ي مخلوط، MR ، و آب به صورت روزانه گزارش شد و گاوها دو بار در هفته وزن مي شوند. نمونه هاي غذا و پس مانده هاي غذايي در هفته ي ۷ و ۸ براي ارزيابي هاي محتوي غذايي جمع آوري شدند. داده هاي رفتاري براي هر گاو براي مدت دو ساعت در طول هفته ي ۶ و ۸ام براي يک ارزيابي کلي هر حيوان ۲۸ ساعت در هفته مورد ارزيابي قرار گرفت. کليه ي فضولات در طول هفته ي ۸ام براي تعيين قابليت هضم جمع آوري شدند. گاو ها تغذيه شده با CRS در واقع DM بيشتري نسبت به انوع FNدارند. در طول دوره ي بعد از زمان از شير گرفتگي (هفته ي ۸ام) اضافه وزن بدن به رفتار ها نزديک بود هرچند گاوهاي تغذيه شده با CRS گرايش به داشتن رژيم بيشتر دريافت غذايي هستند. هيچ تفاوتي بين مصرف پروتئين خام و پودر زداينده ي اسيد وجود نداشت هرچند گاوهاي با تغذيه CRS مايل به مصرف بيشتر فيبر بودند نسبت به گاوهاي FN در طول آخرين هفته مطالعه. گاوهايي که CRS دريافت مي کنند در گروه فيبر طبيعي به ميزان بيشتري نسبت به گاوهاي مصرف کننده ي FN قرار مي گيرند در حالي که گاو هايي که با FN تغذيه مي شوند به ميزان بيشتر ي در گروه مربوط به مصرف پرونئين خام قرار مي گيرند نسبت به انواع CRSها. DM ظاهري ، پروتدين خام، فيبر طبيعي و فيبر اسيديته مقياس هاي داراي قابليت هضم در گاوهاي نوع CRS بيش از انواع FN است. گاوهاي نوع FN نسبت به انواع CRS زمان بيشتري را براي اجراي رفتارهاي عملي غير تغذيه اي دارند و گاوهاي نوع FN مايل به گذراندن زمان تلف شده کمتري هستند(حتي خواب يا دراز کشيدن) نسبت به انواعCRS. در نتيجه تهيه ي علوفه ي خرد شده براي گوساله هاي جوان جذب غذا ، DM پروتدين خام ، فيبر طبيعي و فيبر اسيد و مقياس هاي قابل هضم را در طول هفته ي بعد از زمان شيردهي را بهبود مي بخشد . رفتارهاي غير غذايي در مقايسه با چراي زميني کاهش يافته است.

……………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-05-15
كد : 117490
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss