جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: ارزیابی عملکرد محیطی ملکهای زراعی و دامی با استفاده از داده های مربوط به شبکه داده های محاسباتی حاصل از مزارع

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: ارزیابی عملکرد محیطی ملکهای زراعی و دامی با استفاده از داده های مربوط به شبکه داده های محاسباتی حاصل از مزارع  (۲۰۱۱)

چکیده

الگوهای محیطی- کشاورزی (AES)ها، در تلاشی به منظور تطبیق روشهای تولیدات کشاورزی، در سرتاسر ایالتهای عضو اتحادیه اروپا به اجرا درآمده اند. این الگوها مربوط به نگهداری محیطی حومه روستایی می باشند. کشورهای مشارکت کننده به منظور تعیین دامنه ای از اهدافی که باید بعمل برسند، ملزم به نمایش و ارزیابی تاثیرات کشاورزی و اجتماعی- اقتصادی الگوهای محیطی-کشاورزی خود هستند. هرچندکه تنها ارزیابیهای محدودی هستند که برآمدهای محیطی دقیقی را ارائه می کنند. هیچ روش شناسی مورد توافقی برای ارزیابی منافع معیارهای کشاورزی-محیطی و یا پیگیری نتایج محیطی تغییر فرایندهای کشاورزی وجود ندارد در واکنش به این موضوعات، پروژه ی پیگیری فرایندهای کشاورزی-محیطی، روش شناسی رایجی را برای ارزیابی تاثیرات محیط الگوهای محیطی-کشاورزی اتحادیه ی اروپا تدوین کرده است. شاخص ردپای کشاورزی-محیطی (AFI) ، یک روش شناسی قابل استفاده محسوب می شود که مقیاسهای شاخص های کشاورزی- محیطی را بر مبنای تکنیک های تحلیلهای چندمعیاری (MCA) جمع می کند. هدف خاص از ارائه این روش ایجاد امکانی برای ارزیابی تفاوتهای عملکرد محیطی مزارع بر اساس مشارکت آنها در الگوهای محیطی-کشاورزی است. روش شناسی AFI به گونه ای ایجاد شده است که در آن مقادیر بالا نشان دهنده ی عملکرد خوب محیطی هستند. این مقاله کاربرد این روش شناسی را در ترکیب با داده های ارزیابی تجاری مزارع که در انگلستان برای FADN جمع آوری شده اند نشان می دهد، تا ببیند که آیا می توان آن را برای نظارت معمولی عملکرد محیطی سیستم های مزرعه دری با کمک منابع ایجاد شده به کار برد یا خیر. در مجموع، هدف اندازه گیری تاثیر محیطی سه نوع مختلف کشاورزی (زمین مزروعی، زمین های دامداری دست پایین تر و زمین های دامداری دست بالا تر) در انگلستان است، همچنین می خواهیم تفاوتهای AFI را بر اساس مشارکت در الگوهای محیطی-کشاورزی شناسایی کنیم. هرچندکه عواملی مانند وسعت مزرعه، سن مزرعه، سطح تحصیلات و منطقه ای که مزرعه در آن قرار دارد هم بر روی عملکرد محیطی زمین قابل کشتکاری تاثیر گذار هستند، این مولفه ها را باید مورد توجه قرار داد. استفاده از روش شناسی نشان داد که تنها زمین های مزروعی مشارکت یافته در الگوهای محیطی-کشاورزی عملکرد محیطی بهتری داشته اند، هرچند که پاسخ ها در میان مناطق متفاوت بودند. در میان متغیرهای آزمایشی نشان داده شده، فاکتورهای مهمی هم هستند که عملکرد محیطی زمین های دامداری پست تر را نشان داده اند، از جمله سن مزرعه، اندازه آن و سطح تحصیلات. در مقابل، شاخص AFI در رابطه با مزارع دست بالاتر تنها میان مناطق مختلف است. این مقاله نشان می دهد که روش شناسی AFI را می توان به صورت آماده همراه با داده های FADN انگلستان به کار برد، از این رو این روش پتانسیل لازم را برای استفاده وسیع تر در منابع داده های مشابهی که به طور عادی در سرتاسر ۲۷ کشور اتحادیه اروپا به روشی استاندارد جمع آوری می شوند را دارد.

…………………………………………………………

………………………………………………………

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-05-15
كد : 117509
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss