جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: انتخاب روشهای سیستم بهینه برای بهبود لرزه ای و افزودن عمودی ساختمان های موجود

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: انتخاب روشهای سیستم بهینه برای بهبود لرزه ای و افزودن عمودی ساختمان های موجود (۲۰۱۵)

چکیده

این مقاله، روش جدیدی برای انتخاب راه حل مطلوب بهبود لرزه ای ساختمان های بتون آرمه موجود برای ارتفاع زیاد ساخت و ساز بنایی موجود است که با استفاده از سه روش تصمیم گیری چند معیاری متفاوت (MCDM) ، (یعنی روشهای VIKOR, ELECTRE, TOPSIS) اجرا شده است. این کاربرد روش با اشاره به دو بررسی موردی می باشد. اولین مداخله بر روی یک سازه بتن آرمه مقیاس سه بعدی کامل انجام گرفت که با دستگاه های حفاظت لرزه ای متفاوتی و اساسا بر مبتنی بر مصالح فلزی بود که عملکرد آن به طور آزمایشی در پروژه تحقیقی قبلی، مورد ارزیابی قرار گرفت. تمامی روشهای بکار رفته MCDM ، نتیجه مشابهی ارائه کرد که نقش اصلی آن توسط پنل های برشی آلومینیوم برای بهبود لرزه ای سازه تحلیل شده، ایفا می گردد. از سویی دیگر، سیستم های ساخت سنتی و ابداعی متفاوت مورد بررسی قرار گرفت تا تعداد طبقات ساختمان های بنایی موجود، افزایش یابد. بازدهی این مداخله ها در بهبود رفتار ساخت اصلی، در یک ساختمان اصلی جنوب ایتالیا، مورد بحث قرار گرفته است. نتایج بررسی که با استفاده از سه روش MCDM بدست آمده است به عنوان نتایج راه حل مطلوبی می باشد که به عنوان راه حل مطلوبی محسوب می شود که با بکار بردن سه روش تصمیم گیری چند معیاری متفاوت (MCDM) (یعنی روشهای VIKOR, ELECTRE, TOPSIS) حاصل شده که همواره راه حل هایی مشابه راه حل های برندگان رقابت ارائه می کند.

به طور کلی، نقش اصلی این مقاله در زمینه مداخله اصلاح سازه ای، با استفاده از سه روش MCDM می باشد که هر کدام هم از نظر مبنای نظریه ای و هم نتایج ارائه شده ، متفاوت می باشد. سه رده بندی بین گزینه های موجود ارائه کند که با بیشترین قطعیتی راه حل های ارتفاع زیاد و تحکیم مطلوب ارائه کند.

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-10-05
كد : 124829
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss