جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: بررسی آزمایشاتی در مورد مقاومت فرسایش بتن حاوی درصدهای متفاوتی از ذرات پلی اتیلن در برابر حمله اسید سولفوریک

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: بررسی آزمایشاتی در مورد مقاومت فرسایش بتن حاوی درصدهای متفاوتی از ذرات پلی اتیلن در برابر حمله اسید سولفوریک (۲۰۱۵)

خلاصه :

PET ( پلی اتیلن ترفتالات) از جمله رایج ترین پلاستیک های کاربردی در تولید محصولات متنوع است. رشد سریع کاربرد این محصولات سبب افزایش مسائلی در زمینه زباله های جامد شده است. در نتیجه، مدیریت و پیشگیری از ضایعات جامد حاصل از زباله های صنعتی و شهری به طور چشمگیری مهم می باشد. از سوی دیگر، تباهی سازه های تصفیه فاضلابی، بخشی از سازه های صنعتی و لوله های مجرای فاضلاب بتنی که تحت حمله اسید سولفوریک قرار گرفتند، موضوع مهم جهانی است که با نیاز مالی در کلیه کشورها ارتباط پیدا کرده است. بنابراین، محققان اندکی، تاثیر فرسایش اسید سولفوریک بر بتن حاوی ذرات PET را بررسی نموده اند، این تحقیق، بررسی آزمایشاتی مقادیر متفاوت %۰ ، %۵ ، %۱۰ و %۱۵ ذرات PET را به عنوان دانه های جایگزین ارائه می دهد که در آن جا اسید سولفوریک موجود در بتن منجر به فرسایش می شود. کلیه نمونه ها در طول ۲۸ روز تحت عمل آوری قرار گرفتند، در نهایت ۳ نمونه از هر طرح اختلاط تست شد.

در فواصل ۱۵ ، ۳۰ و ۶۰ روزه غوطه وری در %۵ اسید سولفوریک ، ۳ نمونه از محلول اسید سولفوریک برداشته می شود. سپس، بعد از خشک کردن این نمونه ها و اندازه گیری ابعاد آن ها، بار خردشدگی، وزن و مقادیر سرعت موج فراصوتی حاصل می شود. نتایج نشان می دهد که با افزایش مقدار ذرات PET به عنوان دانه های جایگزین در بتن کاهش اندکی در مقادیر بار خردشدگی، اتلاف وزن و سرعت موج فراصوت به وجود می آید. همچنین، مشاهده می شود که نسبت کاهش بار خردشدگی به اتلاف وزن برای نمونه های تحت حمله توسط محلول اسید سولفوریک %۵ با افزایش درصد ذرات PET افزایش می یابد و نشان می دهد که در دامنه خاصی از بار خردشدگی، اتلاف وزن کمتر در بتن هایی رخ می دهد که شامل ذرات PET بیشتر هستند.

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-10-05
كد : 124862
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss