جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: ترجمه حسابداری تعهدی، بودجه بندی و پیکر بندی دوباره از هویت های حسابداری بخش عمومی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: ترجمه حسابداری تعهدی، بودجه بندی و پیکر بندی دوباره از هویت های حسابداری بخش عمومی (۲۰۱۳)

خلاصه:

سه دهه گذشته زیر چتر مدیریت عمومی نوین (NPM) و مدیریت، تحول گسترده ای از حسابداری در بخش عمومی و بودجه از اساس نقدی به تعهدی دیده می شود. با این حال، عمده ای از تحقیقات بعدی، بیشتر در ارزیابی فنی این برنامه ها و کمتر بر اطلاع رسانی در مورد دانش ما از تعامل بین این برنامه ها و حسابداران متمرکز شده است.

همانطور که حسابداران بخش عمومی (PSAs) نهادهای مرکزی در چنین برنامه هایی هستند، هدف این مقاله تمرکز بیشتر بر پیکر بندی دوباره از هویت آنان می باشد. با استفاده از لنز نظری از بازیگر، شبکه، تئوری (ANT) و مفهوم آن از ترجمه، پژوهش حاضر در پی توضیح این است که چگونه PSAs متوجه می شود، از طریق معرفی تعهدی خروجی بر اساس بودجه بندی (AOBB) در دو کشور آلمان تبدیل می شدند.

تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد که تغییر رژیم حسابداری یک راه سر راست نبوده است، بلکه حسابداران را با چالش های خاصی در عکس العمل به دستگاه های بهره متعددی که برای ثبت نام آنها در شیوه های جدید مورد استفاده قرار می گرفته است، مواجه می کرده. ما این رفتار را به یک جنبه وبری از PSAs هویت، که مانع رکود جدی پروژه و استراتژیهای مقاومت کل می شوند، بلکه مانع بسیاری از ثبت نام های راحت حسابداران در AOBB، و یا حتی پیشرفت اشتیاق ، لینک می کنیم. این مقاله نشان می دهد که گروههای متعددی از حسابداران، چالش های مختلف در هماهنگی با AOBB را تجربه کرده اند و اینکه هر کدام مصلحت و سرمایه گذاری ها را در توسعه با حسابداری تعهدی فرض کرده اند.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل Word)

2019-07-26
كد : 123406
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss