جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: حفظ گوناگونی در پژوهش حسابداری محیطی و اجتماعی

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: حفظ گوناگونی در پژوهش حسابداری محیطی و اجتماعی (۲۰۱۵)

چکیده

پژوهش در زمینه ی حسابداری محیطی و اجتماعی در مدت عمر ۴۰ ساله اش به عنوان یک حوزه ی پژوهشیSEA (اون، ۲۰۰۸) شاهد جدل هایی در متون حسابداری انتقادی و نیز جریان اصلی بوده است. اخیرا، مجلات دانشگاهی جریان اصلی نخبگان در امریکا کارهای گسترده مرتبط با SEA درباره ی مسئولیت اجتماعی اشتراکی را فهمیده اند و در بیشتر آن کارها، پژوهش های اولیه SEA یا تایید نشده اند (برای مثال الیوت، جکسون، پیچر و وایت، ۲۰۱۴) و یا آنها را نامرتبط با بحث دانسته اند (برای مثال موزر و مارتین، ۲۰۱۲). پژوهش حسابداری انتقادی نسبت به موضوعات SEA پذیراتر است، گرچه تنش های همیشگی بین رهیافت اصلاح گرایانه در بسیاری از پژوهش های SEA و جریان عادی موجود در پژوهش های انتقادی وجود دارد (برای مثال اسپنس، ۲۰۰۹؛ تینکر و همکاران، ۱۹۹۱). در نقاط خاصی از پیشرفت پژوهش SEA، زمینه ی عمومی یافت شده است (تینکر و گری، ۲۰۰۳). پرداختن به این دو گانگی ها به طور خاص برای پژوهش های کمی SEA ضروری به نظر می رس که از سنت پژوهشی عینی گرایانه/ اثبات گرااینه پیروی می کنند و اغلب با مشکلات روش شناختی از جریان اصلی نخبگان و یا رد فرضیات اساسی توسط نظریه پردازان انتقادی مواجه می شوند.

این مقاله هدفی دو گانه دارد. اول این که ما برای حفظ گوناگونی در پژوهش SEA حمایت هایی فراهم می کنیم، به این صورت که درباره ی امکان بالقوه ی پروژه های پژوهش کمی SEA برای به چالش کشیدن مفاهیم جریان اصلی SEA بحث می کنیم. دوم این که برای  ارتقای پژوهش کمی SEA، مروری بر متون را عرضه می کنیم که محققان کمی گرای SEA را از پیشرفت های اخیر در این جریان از پژوهش آگاه ساخته و بر ملزومات روش شناختی موجود در پژوهش های کمی جریان اصلی تمرکز دارد. گرچه ما در این ارائه نسبی و انتخاب عمل می کنیم، اما هدفمان این است که حمایت مستمر از پژوهش کمی SEA را در اجتماع حسابداری انتقادی ارتقا دهیم و به محققان کمی SEA در خارج از جریان اصلی کمک کنیم تا جلوی انتقادات روش شناختی از منابع جریان اصلی نخبگان را بگیرند.

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

 

 

2019-09-12
كد : 123972
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss