جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: عدم قطعیت در رابطه با تبخیر- تعرق بالقوه در تاثیرات تغییر جوی بر جریان رودخانه:ارزیابی حوض رودخانه مکونک

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: عدم قطعیت در رابطه با تبخیر- تعرق بالقوه در تاثیرات تغییر جوی بر جریان رودخانه:ارزیابی حوض رودخانه مکونک (۲۰۱۴)

خلاصه

شش مدل MIKE SHE از رودخانه مکنوگ توسعه داده نشده است که هر کدام از تبخیر تعرق بالقوه (PET) استفاده می‌کنند که با استفاده از روش‌های دیگر مشتق شده است: بلانی- کریدل (BC)، هامون (HM)، هارگیوز- سامانی (Hs)، لیناکر (LN)، پنمن (PN) و پریستلی و تیلور (PT). PET خط مبنا (۱۹۹۰- ۱۹۶۱) متنوع است، که PT به دنبال HS کمترین کلیات، LN و BC بالاترین مقدار است. بیشتری میانگین PET سالانه بالای ۵/۱ برابر کوچکترین مقدار است. کالیبراسیون مستقل هر مدل منجر به مجموعه پارامتر بهینه‌سازی شده متفاوتی می‌شود که تفاوتهای موجود در PRT مبنا را کاهش می‌دهد. علمکرد هر مدل “عالی” (ماهانه ۸۵/۰ > Nst) یا “خیلی خوب” (۸۵/۰- ۶۵/۰: NSE) است. سناریوها براساس هفت GCM برای یک افزایش در میامگین دمای جهانی بررسی می‌شود. تنوع داخل GCM در تغییر میزان بارندگی بیشتر از ارتفاع‌های میان GCM در تغییر PRT است. تغییرات بارندگی شامل افزایش و کاهش آن در آبخیز همچنین مسیرهای تغییر بطور فضایی متغیر است، در صورتیکه PET برای کلیه سناریوها افزایش می‌یابد. اما عدم قطعیت مرتبط با GCM برای تغییر در میانگین تخلیه بطور میانگین ۵/۳ برابر بیشتر از عدم قطعیت مرتبط با روش PET است. سناریوهایی با افزایش (کاهش) بارندگی در حوزه آبخیز باعث تحریک افزایش (کاهش) در میانگین تخلیه صرفنظر از روش PET می‌شود. اندازه تغییر در تخلیه از طریق روش PET شرطی می‌شود، افزایش‌های بیشتر یا کاهش‌های کمتر در تخلیه حاصل از روش‌هایی می‌باشد که باعث می‌شود کوچکترین PET افزایش یابد. عدم قطعیت در مسیر تغییر در میانگین تخلیه به روش PET برای سناریوهایی رخ می‌دهد که دارای تغییر بارندگی بطور فضایی متغیر هستند، گرچه این موضوع محدود به چند ایستگاه اندازه‌گیری است و تفاوتها، نسبتاً کوچک هستند.

برای کلیه سناریوها، عدم قطعیت مرتبط به روش PET در مسیر تغییر در جریانهای بالا و پایین رخ می‌دهد، اما توزیع فصلی تخلیه بطور وافری ساده است. با وجویدکه روش PET تاثیری بر پیش‌بینی‌های تخلیه ندارد، تخلیه در جو بارندگی باعث تغییر سیگنال بین GCM ها می‌شودکه یک منبع عدم قطعیت بسیار بزرگ است.

………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-05-21
كد : 118121
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss