جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: عملکرد مهندسی تولید برای برآورد هزینه

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: عملکرد مهندسی تولید برای برآورد هزینه (۲۰۰۵)

در مواردی که استراتژی شرکت مبتنی بر تنوع محصولات است یا اینکه صرفه‌جویی از طریق تنوع‌بخشی به محصولات و سیستم‌های ثبت اطلاعات به اندازه کافی پیشرفت نکرده باشند، برآورد هزینه را باید با استفاده از اطلاعات موجود انجام داد که در نتیجه آن خروجی‌های محدودی نیز بدست خواهیم آورد. در این تحقیق به تجزیه و تحلیل سیستم‌های اطلاعاتی در چنین شرایطی می‌پردازیم. این نوع برآورد هزینه را بر روی تولید سیم‌های مقاوم الکتریکی اجرا کردیم که بیش از هزار نوع خروجی داشته‌اند. در تحلیل علت و معلولی، فرایند زمانی را به عنوان محرک هزینه برای تخصیص هزینه سربار در نظر گرفته‌ایم.

بخاطر نبود اطلاعات جاری درباره آن دسته از مراحل تولیدی که مبتنی بر نیروی انسانی هستند، از برآوردهای استانداردی استفاده کرده‌ایم که هم سفارش‌های تولید گذشته و هم نظریه عملکرد مهندسی تولید را دربر گرفته است. پیشینه نظریه اقتصادخرد با روایی این عملکردها در تضاد است. ضمنا مسائل مهمی نیز وجود دارد که از آن جمله می‌توان به دشواری در دسترسی به اطلاعات اشاره نمود.

اگر چه برای برنامه‌ریزی تولید، این روش‌شناسی را مناسب یافتیم اما روش‌شناسی مذکور برای براورد فرایند زمانی مراحل تولیدی به صورت جداگانه کافی نیست، این در حالی است که توانسته‌ایم به عملکردهای تولیدی دست یابیم که قدرت تشریح بسیار بالایی دارند. این بخاطر وجود خطاهای جبرانی است که در برنامه‌ریزی روزانه اتفاق می‌افتد، اما با این حال در شرایطی که حاشیه سود پایین باشد، هزینه این تفاوتهای جزئی بسیار زیاد خواهد بود. از سوی دیگر، اگر از این عملکردها برای برآورد هزینه و تعیین قیمت استفاده کنیم، هنگامی که سفارش پذیرفته شده باشد ارقام بدست آمده قابل اتکا نخواهد بود.

با تمام اوصاف، بصورت کلی استفاده از برنامه‌ریزی برای تعیین ترتیب سفارش‌های تولیدی و در پی آن، بهبود کارایی عملیات و دستگاهها بسیار مفید خواهد بود.

……………………………………………………………….

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-05-07
كد : 116282
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss