جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: مفاهیم مبادلات حسابداری خارجی در تئوری واحد تجاری (شخصیت حسابداری) و تئوری مالکیت

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: مفاهیم مبادلات حسابداری خارجی در تئوری واحد تجاری (شخصیت حسابداری) و تئوری مالکیت (۲۰۱۱)

خلاصه

Sterling و Flaherty (که از این پس به اختصار آنها را S&F خطاب می کنیم) برای تشریح “روش تخصیص ارزش در هنگام وقوع یک معاوضه بر اساس سیستم بهای تمام شده تاریخی” از فرض نقدینگی استفاده می کنند. یافته آنها بطور کلی نشان می داد که در یک معاوضه(یک جریان دوطرفه از کالاها … یک تحصیل در مقابل یک اعطا)، آن دارایی که نقدینگی بیشتری دارد بطور مستقل ارزشگذاری  می شود و در مقابل، ارزشگذاری دارایی دیگری که نقدینگی کمتری دارد را نمی توان بصورت مستقل انجام داد. آنان دریافتند که رهنمودهای عملیاتی شان برای تعداد زیادی از مبادلات کالاهای غیرپولی مناسب نیست. درادامه Nichols و Parker (که از این پس به اختصار آنها را N&P خطاب می کنیم) فرض نقدینگی را برداشته و فرض عینیت (objectivity) را جایگزین آن کردند: آنها دریافتند که این فرض “منجر به رویه هایی می شود که اغلب دیدگاههای مطرح شده آنرا توصیه کرده اند”.

این مقاله برآنست تا تشریح نماید که لازم است پیش از تکمیل رهنمودهای ارزشگذاری “جریان دو طرفه کالا”، حسابداران در مورد موضوع اساسی ماهیت مبادلات حسابداری خارجی به اتفاق نظر برسند. اساسا مایلیم که اختلاف نظرها در مورد مبحث روش تخصیص ارزش به مبادلات تا جایی ادامه یابد که در نهایت در مورد ماهیت مبادلات به یک اتفاق نظر دست یابیم. نویسندگان با این موضوع موافق هستند که یک طرح ارزشگذاری تنها زمانی کامل است که هم مبادلات داخلی مثل ثبت استهلاک و هم مبادلات خارجی مثل ثبت خرید یک اتومبیل را پوشش دهد. با این حال اگر چنین استنباط کنیم که اغلب مبادلات داخلی، در واقع یک طبقه بندی مجدد از مبادلات خارجی پیشین محسوب می شوند، منطقی بنظر می رسد که داشتن درک مناسب از مبادلات خارجی از اهمیت اساسی برخوردار باشد.

این مقاله به جوانب مساله متداول ارزشگذاری می پردازد و بدنبال حمایت یا رد فرضیات S&F و N&P هم نیست به همین خاطر وارد چنین بحثی نمی شویم. این مقاله نشان می دهد تا زمانیکه درمورد ماهیت مبادلات خارجی بین شخصیت حسابداری و سایر شخصیت هایی چون مالکان قانونی، اتفاق نظر وجود نداشته باشد، چنین بحثی پیش نخواهد رفت.

……………………………………….

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-05-04
كد : 115833
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss