جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: پیکر بندی دیالوژیک سیستم های اطلاعات حسابداری در زمینه های حسابداری اجتماعی و محیط زیست: درس هایی از، و برای امور مالی خرد

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: پیکر بندی دیالوژیک سیستم های اطلاعات حسابداری در زمینه های حسابداری اجتماعی و محیط زیست: درس هایی از، و برای امور مالی خرد (۲۰۱۶)

چکیده

طراحی، کاربرد و ارزشیابی موفق سیستم های اطلاعات حسابداری (AIS) در زمینه های حسابداری اجتماعی و محیط زیست (SEA) تا حد زیادی مستلزم مطرح کردن منافع ذینفعان می باشد. از آنجایی که ذینفعان مختلف دارای منافع رقابتی هستند، پس تفکر جدید در مورد نحوه تطبیق آنها ضرورت دارد. براون (۲۰۰۹) با تبعیت از دموکراسی مجادله ای یک چارچوب دیالوژیک پیشنهاد کرد. این نوع دموکراسی هنگام محقق نشدن اتفاق نظر وارد عمل می شود. در این چارچوب پیشروی از طریق تعهد به فرایند های حسابداری تسهیل می شود که بیانگر و منطبق بر دیدگاه های رقابتی می باشد. مطالعه قبلی در زمینه AIS (بلک بورن و همکارانش ۲۰۱۴ و دیلارد و یوتاس ۲۰۱۳) بر مبنای کار براون می باشد تا دیدگاه تئوریکی مفیدی در عرصه ی AIS- SEA توسعه یاید که به نحو جدی به کثرت گرایی توجه دارد. ما این روال تحقیق را با بررسی پیشرفت های به عمل آمده صنعت امور مالی خرد گسترش داده و به تشریح این مورد می پردازیم که اطلاعات حسابداری جنجالی چگونه می توانند در بررسی طراحی AIS- SEA، اجرا و ارزشیابی و شروع نوآوری و تغییر در این صنعت مفید باشند. امور مالی خرد مثالی از عرصه رقابت آمیزی می باشد که در آن ماموریت/ ارزش های اجتماعی بطور آشکاری در رقابت با اهداف اقتصادی نهاد های مالی خرد می باشند. در روش مجادله پیشنهاد می شود که این نوع رقابت در صورت تایید و تسهیل شدن، از پتانسیل تقویت پاسخ های نوآورانه و کاهش احتمال بروز یک دیدگاه برتر بر دیدگاه های دیگر برخوردار است. دستاورد های این رشته برای اصول حسابداری دیالوژیک نشان می دهد که این دیدگاه چگونه در طراحی و استفاده از سیستم هایی سهیم است که اهداف اجتماعی و زیست محیطی و همینطور اهداف اقتصادی را مطرح می کنند. ما به بررسی دستاورد ها و نواقص موجود در دستیابی به سیستم های کثرت گرایانه در حوزه امور مالی خرد می پردازیم.

……………………………………………………….

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل Word)

2019-06-05
كد : 120142
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss