جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقاله با ترجمه: کنترل تطبیقی سازه¬های جداسازی شالوده در برابر زلزله¬های میدان نزدیک با استفاده از میراگرهای اصطکاک متغیر

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

مقاله با ترجمه: کنترل تطبیقی سازه¬های جداسازی شالوده در برابر زلزله¬های میدان نزدیک با استفاده از میراگرهای اصطکاک متغیر (۲۰۱۱)

چکیده

این مقاله اثربخشی دو استراتژی کنترل تطبیقی برای مدوله کردن نیروی کنترل میراگرهای اصطکاک متغیر (VFD) را مورد بررسی قرار می­دهد که به عنوان ابزارهای نیمه فعال در ترکیب با یاتاقانهای پلاستیکی لایه­ای برای حفاظت لرزه­ای ساختمانها بکار برده می­شوند. اولین کنترل کننده که در این بررسی توسعه داده شده است کنترل کننده فازی عصبی تطبیقی (AFNC) است. این کنترل کننده شامل یک کنترل کننده فازی مستقیم است که دارای عوامل مقیاس گذاری خود تنظیم براساس شبکه­های عصبی است. شبکه عصبی ساده­ای جهت تنظیم عوامل مقیاس گذاری ورودی و خروجی اجرا می­شود که کنترل کننده فازی، بطور موثر ولتاژ فرمان میراگر را با توجه به سطح کنونی حرکت زمین تعیین می­کند. الگوریتم ژنتیک چند منظوره جهت یادگیری ساختار عملکردهای فعالسازی شبکه استفاده می­شود. دومین کنترل کننده براساس روش کنترل تطبیقی ساده (SAC) است. که نوعی از روش کنترل تطبیقی مستقیم است. هدف روش SAC ایجاد تأسیسات، سیستم کنترل شده و ردیابی رفتار سازه با عملکرد بهینه است. در اینجا، متدلوژی SAC جهت رسیدن به نیروی کنترل مورد نیاز بکار برده می­شود که منجر به عملکرد بهینه سازه می­شود. به منظور اهداف مقایسه­ای، کنترل کننده گائوسی بهینه خطی درجه دوم (LQC) توسعه داده می­شود و در شبیه سازی­ها همراه با حداکثر عملیات غیر فعال میراگر اصطکاکی مورد ملاحظه قرار می­گیرد. نتایج نشان می­دهد که کنترل کننده­های تطبیقی توسعه یافته می­توانند بطور موفقیت آمیزی، پاسخ لرزه­ای ساختمانهای جداسازی شده شالوده­ای را در برابر انواع متنوع زمین لرزه بهبود بخشند.

………………………………………………………..

دانلود مقاله انگلیسی (فایل pdf) همراه با ترجمه فارسی (فایل word)

2019-10-03
كد : 124734
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss