جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: مقایسه مهارت های اجتماعی، حساسیت اضطرابی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

گروهی از دانش آموزان هستند که ظاهری طبیعی دارند، رشد جسمی، قد و وزنشان حاکی از بهنجار بودن آنان است و هوششان کم و بیش عادی و در مواقعی از همسالان خود بیشتر می باشد. به خوبی صحبت می کنند و از رفتار و اخلاق عادی برخوردارند، ولی وقتی برای یادگیری خواندن، نوشتن و حساب به مدرسه می روند، دچار مشکلات جدی می شوند و به اصطلاح گفته می­شود این کودکان دارای ناتوانی یادگیری[۱] هستند. این کودکان در ابتدا اطمینان کافی به پیشرفت تحصیلی خود دارند، به تدریج در می یابند که سایر کودکان وضع درسی بهتری از آنان دارند و با گذشت چندماهی از سال اول تحصیلی در دبستان کم کم خود را متفاوت از دیگران می بینند و چه بسا احساس خودکم بینی به آن ها دست می دهد و اندک اندک اضطراب و بی اعتمادی در این کودکان ایجاد می شود و مشکلات را کاملاً درونی و گاه به کلی درمان ناپذیر می کند. مسائل روانی ناشی از ناتوانی در یادگیری می تواند در زمینه های گوناگون روان شناختی و تحصیلی فرد تأثیر منفی بگذارند (بویل و فورچلی[۲]، ۲۰۱۴).

متغیر دیگری که جای خالی آن در بسیاری از پژوهش ها دیده می شود و می تواند بر بسیاری از تبیین ها در مورد دانش آموزان دچار ناتوانی یادگیری تأثیر بگذارد، حساسیت اضطرابی است. دانش­آموز با ناتوانی یادگیری با وجود هوش بهنجار، عملاً نمي­تواند با كلاس همراه گردد. به همين جهت اغلب اين افراد را به منزله­ي فرد عقب مانده، تنبل يا بي­انگيزه مي­پندارند و از لحاظ احساسي و ارزشي آنان را طرد مي­نمايند كه اين خود به مرور زمان زمينه را براي دگرگوني­هاي رفتاري هيجاني در آن­ها فراهم مي­آورد. چرا كه از طرفي اضطراب آن­ها در مقابل تقاضاهايي كه زبان گفتاری و نوشتاري ايجاب مي­كند، افزايش مي­يابد و پس از شكست­هاي مستمر و يأس ناشي ازنارساخوانی، نارسانويسي و محاسبه­ی درست، دچار احساس شرم و تحقير مي­شوند كه با گذشت زمان اين احساس­ها عميق­تر مي­گردد؛ به گونه­اي كه در بزرگسالي احساس خشم، اضطراب، افسردگي و عزت نفس پایین نشان می­دهد (احدی و کاکاوند، ۱۳۸۲).

……

مرور منابع:

کشمیری (۱۳۸۸) در مطالعه ای مقایسه ای به این نتیجه دست یافت که در دو عامل رفتارهای غیراجتماعی و تکانشی/پرخاشگری و نیز در نمره ی کل مقیاس مهارت های اجتماعی تفاوت های معنی داری بین دو گروه دانش آموزان با ناتوانی یادگیری و عادی وجود دارد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

  1. بین مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.
  2. بین حساسیت اضطرابی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.
  3. بین فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری تفاوت معنی داری وجود دارد.
  4. ………….

 

[۱] – learning abilities

[۲] – Boyle & Forchelli

2019-03-04
كد : 4103
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss