جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



نقش مددکاران ترویجی در بهبود کیفیت برنامه‌های آموزشی جهاد کشاورزی شهرستان قاین

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: نقش مددکاران ترویجی در بهبود کیفیت برنامههای آموزشی جهاد کشاورزی شهرستان قاین

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

ورود آموزش در بخش کشاورزی قدمتی بسیار دارد و به بدو آفرینش انسان بر می گردد. شکی نیست که آموزش در هر مقوله ای عامل اساسی در ایجاد تحول و پیشرفت است و مخاطب اصلی آن نیز انسان است و این انسان است که با اتکاء به دانش خود واسطه تغییر و دگرگونی می شود. لذا بخش کشاورزی نیز از این اصل منفک نبوده و حتی با توجه به ازدیاد جمعیت و افزایش تقاضای مردم به غذا از یک طرف و محدود بودن منابع آب و خاک از طرف دیگر باعث شده که بعد آموزش جلوه و نمود دیگری پیدا کند و بخش کشاورزی را با بخشهای دیگر متمایز کند. از اینرو در سالهای اخیر، دولت‌ها به موضوع آموزش در کشاورزی بهای ویژه ای داده اند و در باب جدید آن یعنی ترویج و آموزش کشاورزی سرمایه گذاریهای زیادی کرده اند (رضایی و رضوانفر، ۱۳۸۶).

……

مرور منابع:

سلوکی (۱۳۹۰) مطالعه ای با عنوان «بررسي اثربخشي فعالیتهاي آموزشي – ترويجي در ارتقاء سطح دانش اعضاي تعاوني هاي توليدي كشاورزي استان سمنان» انجام داد. نتايج حاصل از ضريب همبستگي اسپيرمن نشان داد كه بين متغيرهاي شغل اصلي، مشاوره با كارشناسان ترويج، بازديد از تعاوني نمونه، فيلم آموزشي و ويديويي، شركت در كلاس هاي آموزشي- ترويجي، تماس با مروج، نمايش فيلم، گردش علمي، شركت در كارگاه هاي آموزشي، مطالعه نشريات و مجلات ترويجي، شركت در طرح هاي تحقيقي- ترويجي، محتواي آموزشي، قابليت و توانايي آموزشگر، فناوري هاي آموزشي، توسعه منابع انساني و مشاركت اعضاء در طراحي، اجراء و ارزشيابي برنامه‌ها با اثربخشي فعاليت هاي آموزشي- ترويجي در ارتقاء دانش اعضاي تعاوني، رابطه معني دار مثبت در سطح ۹۹ درصد وجود دارد.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

۱- مددکاران ترویجی با برقراری ارتباط بهتر با کشاورزان باعث بهبود کیفیت آموزش می شوند.

۲- مددکاران ترویجی با انتقال بهتر مسائل و مشکلات کشاورزان می توانند باعث بهبود کیفیت آموزش شوند.

۳- قبول بهتر آموزش ها توسط کشاورزان از مددکاران ترویجی باعث بهبود کیفیت آموزش می شود.

۴- مددکاران ترویجی با انتقال ترکیب آموزش و تجربه به کشاورزان باعث بهبود کیفیت آموزش می شوند.

۵- اطلاع مددکاران ترویجی از بسیاری از عوامل کشاورزی منطقه مانند خصوصیات خاک منطقه، گیاهان سازگار، نوع کود مطلوب و سایر عوامل باعث می شود تا کیفیت آموزش بهبود یابد.

.

………….

 

 

2019-02-24
كد : 2215
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss