جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



نمونه پروپوزال آماده کیفی-کمی (آمیخته) دکتری مدیریت و رفاه اجتماعی: استخراج الگوی مدیریت منابع وقف درجهت ارتقای رفاه اجتماعی شهروندان (نمونه موردی: موقوفات گنجعلی خان کرمان دوره صفویه ومعاصر)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

نمونه پروپوزال آماده کیفی-کمی (آمیخته) دکتری مدیریت و رفاه اجتماعی: استخراج الگوی مدیریت منابع وقف درجهت ارتقای رفاه اجتماعی شهروندان (نمونه موردی: موقوفات گنجعلی خان کرمان دوره صفویه ومعاصر)

طرح مسئله :

در جهان امروز، رفاه اجتماعی بخشی از زندگی و فرهنگ انسانی تلقی می شود و گسترش نظریه های انسان دوستی با تاکید بر مسئولیت همگان نسبت به یکدیگر و همچنین پیشرفت علوم اجتماعی و زیستی در پیدایش نگرش های جدید در خصوص رفاه اجتماعی موثر بوده است. اگر چه در جامعه صنعتی امروز، رفاه اجتماعی را به عنوان یکی از وظایف دولت ها تلقی کرده اند و حتما برای تشکیل دولت رفاه، تلاش می نمایند چنان که دولت رفاه را نظامی مبنی بر اقدام جمعی برای تولید و توزیع کالاهایی عمومی با هدف افزایش سطح رفاه اجتماعی تعریف می نمایند(پتریک[۱]، ۱۳۸۱: ۲۲). اما دین اسلام دارای برنامه زندگی خاصی است که توجه به محرومان و نیازمندان و برآوردن شرایط مناسب زندگی با تدبر و سیاست ویژه ای برشمرده است. به قول مفسران قرآن کریم، دین مجموعه ای از اندرزها و نصایح و یا مسایل مربوط به زندگی شخصی و خصوصی نیست، بلکه مجموعه ای از قوانین حیات و برنامه فراگیری برای تمام عرصه های زندگی است و دستورهای موکدی برای حل مسایل اجتماعی دارد (سالارزهی، ۱۳۸۸: ۵۴).

رفاه اجتماعی شامل مجموعه شرایط و کیفیت هایی است که نیازهای فردی و اجتماعی آحاد جامعه را در حد قابل قبول تأمین کرده و همه مردم از زندگی در آن شرایط احساس امنیت اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشند (اورتازونا و گوئیترز[۲]، ۲۰۱۶: ۹۰۳). بنابراین می توان گفت که رفاه اجتماعی مفهومی چند بعدی است که بر سه مولفه دلالت دارد: ۱- نیازها، آنچه مردم باید داشته باشند؛ ۲- منافع، آنچه برای مردم خوب و سودمند است؛ ۳- خواسته ها، آنچه مردم برای خود انتخاب می کنند. در هر مورد فقر یا محرومیت می تواند به عنوان فقدان رفاه شناخته شود که در ابعاد فردی و اجتماعی بر هم منطبق است (گوردون[۳]، ۲۰۱۴: ۸). رفاه اجتماعی به نوعی بهداشت روانی، فردی و اجتماعی گفته می شود که در صورت تحقق آن شهروندان دارای انگیزه و روحیه شاد بوده و در نهایت جامعه شاداب و سلامت خواهد بود. در واقع زندگی سالم محصول تعامل اجتماعی بین انتخاب های فردی از یک سو و محیط اجتماعی و اقتصادی احاطه کننده افراد از سوی دیگر می باشد. مفهوم رفاه اجتماعى را مى توان در سطح افراد، خانواده‌ها، انجمن‌ها، سازمان‌ها، اجتماعات محلى و به طور كلى جامعه در نظر گرفت. اين مفهوم همچنين مى تواند در برگيرنده گروهى از كشورها، مناطق بين المللى و يا جهان به طور كلى باشد (سام آرام و محبوبی، ۱۳۹۳: ۱۲).

………………

……………….

……………

……….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[۱] – Petric

[۲] – Urtasuna and Gutierrez

[۳] – Gordon

مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss