جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



نمونه پروپوزال تکمیل شده و پر شده دکتری مدیریت: بررسی نقش سرمایه اجتماعی در بهبود عملکرد سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: اداره دارایی استان خوزستان)

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

نمونه پروپوزال تکمیل شده و پر شده دکتری مدیریت: بررسی نقش سرمایه اجتماعی در بهبود عملکرد سازمانهای دولتی (مطالعه موردی: اداره دارایی استان خوزستان)

شرح و بيان مساله پژوهشی:

در دهه اخیر، سرمایه ­اجتماعی به یکی از مباحث اساسی مورد توجه محافل آکادمیک و تحقیقاتی جهان تبدیل شده است. سرمایه اجتماعی مجموعه­ای از هنجارها، ارزش­های غیررسمی، قواعد عرفی و تعهدات اخلاقی است که رفتارهای متقابل افراد در چارچوب آن شکل می­گیرد و موجب تسهیل روابط اجتماعی افراد می­شود و معمولا موجب افزایش همکاری و مشارکت اجتماعی افراد می شود و کمک می­کند تا سرمایه انسانی و مادی و اقتصادی بتوانند در تعامل با هم به یک رشد پویا برسند(رحمانی،کاوسی: ۱۳۸۷). سرمایه اجتماعی مجموعه ای از شبکه ها، هنجارها، ارزش ها و درک ها می باشد که همکاری درون گروه ها و بین گروه ها را در جهت کسب منافع متقابل تسهیل می کند. (عبداللهی و موسوی، ۱۳۸۶)

سرمایه اجتماعی، ابعاد و مولفه­های متعددی دارد. اعتماد و احترام متقابل جزو مهمترین مولفه­های آن به­شمار می­رود. سرمایه اجتماعی را می­توان تاثیر اقتصادی مولفه­های فرهنگی یک سیستم اجتماعی دانست که در آن مولفه­هایی نظیر اعتماد، مشارکت داوطلبانه، هنجارهای حرفه­ای، پاسخگویی و موارد مشابه باعث می­شوند تا هزینه­های مدیریتی نظیر نظارت و کنترل رسمی، رایزنی­های مدیریتی، کندی ناشی از سیستم بوروکراتیک و موارد دیگر پایین آمده و امکان استفاده از زمان و سرمایه در جهت انجام فعالیت­هایی با بهره­وری بیشتر فراهم شود. مفهوم سرمایه اجتماعی به عنوان یک سازه مفهومی، منجر به شکل­گیری بینش های تازه­ای در روابط اجتماعی و تاثیر این بینش­ها بر زتدگی افراد می­شود . توسعه نظری این مفهوم ما را به­سوی دانشی فراتر از دانش قبلی نسبت به روابط اجتماعی  سوق  می­دهد. (فروند، ۲۰۰۵).

………..

………….

……….

……….

مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss