جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



نمونه پر شده آزمون NEO

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

نمونه پر شده آزمون NEO

شکایت اصلی(Chief complaint):

حوصله هیچ کاری رو ندارم. همه اش ناراحتم. احساس میکنم تا اندازه ای از زندگی خسته شدم.

سابقه بیماری فعلی(History of present illness):

بیمار طی ۸ماه گذشته بخاطر ازدواج معشوقه اش با شخصی دیگر، گوشه گیر شده، احساس شادمانی کمی دارد. شب ها تا دیر وقت بیدار می ماند، میلی به غذا خوردن ندارد. بیشتر اوقات ساکت است. و با هم اتاقی هایش در خوابگاه کمتر وارد تعامل میشود. احساس بیهودگی و بی فایدگی میکند، مشکلاتی در تمرکز و توجه دارند و نمی تواند به کارهای درسی اش برسد. احساس ضعف، خستگی و فرسودگی میکنند. احساس تنهایی و پوچی میکنند……………………..

معاینه وضعیت روانی

  1. وضیعت ظاهری (General Appearance):

لباسهایش مرتب است و رنگهای تیره پوشیده. سن ظاهری وی با سن تقویمی اش کوچکتر نشان میدهد.

  1. رفتار حرکتی(Motoric Behavior):

کندی روانی- حرکتی دارد.

  1. طرز برخورد در حین مصاحبه(Attiude):

با آزمونگر همکاری لازم را دارد………………

  • تشخیص پنج محوری DSM-IV-TR

محور    I:  اختلال افسردگی اساسی

محور  II: –

محور:III بیماری کلیوی

محورIV: شکست عاطفی

محور: ۷۵………………

…………………..

تمایل به پاسخ مثبت دادن به عبارت ها

در وارسی تمایل آزمودنی به بلی گویی، این نتیجه بدست آمد که آزمودنی در مجموع سؤالاتی که به آنها پاسخ “کاملاً موافقم و موافقم” را داده است کمتر از ۱۵۰ می باشد ،بنابراین فرد تمایلی به بله گویی ندارد.

تمایل به پاسخ منفی دادن به عبارت ها

در بررسی نه گویی نیز شواهد دال بر تأیید آن بدست نیامد؛ یعنی پاسخنامۀ آزمودنی کمتر از ۵۰ مورد پاسخ……………………..

۳محاسبه نمرات مقیاس ها و شاخص ها

…………………

.۴توصیف کلی شخصیت بر مبنای عوامل ۵ گانه

اين فرد داراي درجۀ بسیار بالايي از بي ثباتي هيجاني نيز است. داشتن احساسات منفي همچون ترس، غم، برانگيختگي، خشم، احساس گناه، احساس كلافگي دائمي و فراگير مبناي مقياس عصبيت(N) را تشكيل مي دهند، در هر صورت N در برگيرندۀ عناصري بيش از آسيب پذيري به ناخوش احوالي روان شناختي است. فرد داراي نمره خیلی بالا در N، به احتمال بيشتري داراي باورهاي غيرمنطقي است و قدرت كمتري در كنترل تكانه ها دارد و درجه هاي انطباق ضعيف تري با ديگران و شرايط فشار رواني را نشان مي دهد. همچنين فرد داراي نمره خیلی بالا در اين شاخص ممكن است در معرض خطر ابتلا به برخي از اختلالات رواني باشد……………

تفسير تفصيلي

عصبيت(N): اين فرد مضطرب، معمولاً بيمناك و مستعد نگراني است. اوگاهي از ديگران عصباني شده و پرتنش و وحشت زده است و يك آمادگي براي احساس خشم، اعم از اينكه به صورت آشكار يا به طور نهفته باشد، را دارد. ……………………..

همبسته هاي شخصيتي

سازگاري و دفاع ها: احتمالا این فرد در سازگاری با استر س های روزمره ی زندگی برخی از پاسخ های ناکارآمد مانند کینه به دیگران،………………

فرضيه هاي باليني و دلالت هاي درماني

چنین افرادی دارای ویژگی های شخصیتی افسرده می باشند که به نظر درمان شناختی مفید باشد و برای اختلال افسردگی بیمار دارو درمانی بهترین شیوة درمان می باشد.

    ۸- ثبات پروفايل

چنين پروفايلي در دوران بزرگسالي اين فرد از ثبات خوبي برخوردار است؛ اين توصيف مي تواند راهنماي خوبي براي توصيف فرد، حتي در سالخوردگي او باشد. چنانچه روان درماني يا تغييراتي در سلامت وي روي ندهد، او با همين ويژگي ها به زندگي خود ادامه خواهد داد……………….

 

2019-03-03
كد : 5704
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss