جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



نوبت دهی اینترنتی و میزان رضایت مراجعین

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

عنوان پروپوزال: نوبت دهی اینترنتی و میزان رضایت مراجعین

قسمت هایی از پروپوزال:

بیان مسأله:

با نفوذ بیشتر و اختراع فرایندهاي جدید براي مصرف کنندگان خدمات از طریق رسانه هاي الکترونیکی، مشتریان به طور فزاینده اي به فروشندگان وارائه دهندگان خدمات تکیه می کنند حتی براي انجام ابتدایی ترین خدمات و وظایف. لذا، دنیاي امروز عرصه ي تحولات پیوسته است. در رویارویی با رقابت شدید و افزایش انتظارات مشتریان به طور مستمر، شرکت هاي تجارت الکترونیک علاقه مند به شناسایی، درك، پرورش و حفظ مشتریان سودآور موجود می باشند (تیموری و گودرزوند، ۱۳۹۷).

پس از گذشت دو دهه از ظهور اینترنت هیچ جنبه اي از زندگی انسان را نمی توان یافت که توسط فناوري اطلاعات و ارتباطات تحت تأثیر قرار نگیرد. ارائه ي خدمات به صورت الکترونیکی،صرفه هاي اقتصادي بیشتري نسبت به ارائه ي این خدمات به صورت سنتی دارد. براي شرکت هاي مدرن ارزش فناوري اطلاعات چند وجهی است. همانند بهبود و تنوع محصولات، کیفیت، رضایت مشتري، تسهیل فرایندهاي کاري، کاهش هزینه هاي غنی سازي کار، مدیریت بهره وري و افزایش مزیت هاي رقابتی (باحرینی و کفاز، ۲۰۱۹).

نظام سلامت در برگیرنده گستره ای از خدمات است که در سطوح مختلف به گیرندگان خدمات ارائه می گردد. بررسی عرضه و تقاضای خدمات در این نظام به دلیل حساسیت و ویژگی های خاص گیرندگان خدمات از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از ابزارهای مدیریتی مورد استفاده جهت بررسی عرضه و تقاضا در این نظام، متغیر انتظار بیماران در نوبت برای دریافت خدمات است که می تواند به عنوان ابزار سنجش میزان دسترسی به خدمات مورد استفاده قرار گیرد (نخعی و همکاران، ۱۳۹۱).

زمان انتظار، بیانگر میزان دسترسی به خدمات است و به عنوان یکی از شاخص های عملکرد قابل اندازه گیری است (بنسون و همکاران[۱]، ۲۰۰۱). زمان انتظار طولانی در نوبت ها مانع از ارائه خدمات مطلوب، اتلاف وقت بیماران و عدم رضایت آنها می گردد. بنابراین رضایت بیمار از زمان انتظار در نوبت نقش بسزایی در فرایند تضمین کیفیت و مدیریت کیفیت ایفا می کند (باچمن و بارون[۲]، ۱۹۹۷).

……

مرور منابع:

نخعی و همکاران (۱۳۹۱) مشکلات نوبت دهي مطب هاي خصوصي پزشکان کرمان از ديدگاه منشي ها و پزشکان را مورد بررسی قرار دادند. فاز اول اين پژوهش (مرحله تشخيص)، مطالعه کيفي از نوع اقدام پژوهي بود. ۱۲ منشي و ۱۲ پزشک به عنوان شرکت کننده در پژوهش به صورت هدفمند انتخاب شدند. ابزار گردآوري داده ها، گروه هاي متمرکز بود. تجزيه و تحليل داده ها بر اساس روش هاي تجزيه و تحليل مطالعات کيفي انجام گرفت. نتایج آنها نشان داد که ضعف فرهنگي، عدم يکپارچگي سيستم نوبت دهي، ناآگاهي مردم و مشکلات دسترسي از مهم ترين مشکلات نوبت دهي در مطب هاي خصوصي کرمان بود. عدم حضور به موقع پزشک در مطب و باورهاي غلط مردم، از ديگر مشکلات شناسايي شده بودند.

………..

فرضيه‏هاي تحقیق:

فرضیه اصلی تحقیق:

۱- بین اجرای سیستم نوبت دهی اینترنتی و رضایت مراجعین رابطه وجود دارد.

فرضیات فرعی پژوهش:

۲- بین اجرای سیستم نوبت دهی اینترنتی و صرفه جویی در وقت مراجعین رابطه وجود دارد.

۳- بین اجرای سیستم نوبت دهی اینترنتی و کاهش هزینه های مراجعین رابطه وجود دارد.

۴- بین اجرای سیستم نوبت دهی اینترنتی و افزایش رفاه مراجعین رابطه وجود دارد.

۵- بین اجرای سیستم نوبت دهی اینترنتی و دسترسی راحت تر مراجعین به پزشک رابطه وجود دارد.

………….

قیمت: ۱۹۰۰۰ تومان

 

 

[۱] – Benson et al.

[۲] – Bachmann and Barron

2019-02-25
كد : 2580
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Google+ - Rss