جستجو حرفه ای پروپوزال آماده ، پرسشنامه و تمامی مطالب سایت



هتل, متل و خوابگاه

  • پس از پرداخت لينک دانلود هم نمايش داده مي شود هم به ايميل شما ارسال مي گردد.
  • ايميل را بدون www وارد کنيد و در صورت نداشتن ايميل اين قسمت را خالي بگذاريد.
  • در صورت هر گونه مشگل در پروسه خريد ميتوانيد با پشتيباني تماس بگيريد.
  • براي پرداخت آنلاين بايد رمز دوم خود را از عابربانك دريافت كنيد.
  • راهنماي پرداخت آنلاين
افزودن به سبد خرید

HOTELS, MOTELS, AND DORMITORIES (2003)

هتل, متل و خوابگاه

– توضیحات: ۸ صفحه انگلیسی، ۲۳ صفحه ترجمه آماده فارسی (word) (مقاله با ترجمه)

دانلود رایگان مقاله انگلیسی

– چکیده ترجمه فارسی:

هتل, متل و خوابگاه ممکن است یک اتاقه یا چند اتاقه,  و با  اقامت کوتاه یا بلند باشد؛ می توانند بصورت کنار هم یا روی هم باشند. اطلاعات سه بخش اول این فصل, عمومی بوده و سه بخش آخر به انواع یا امکانات خاص مربوط می باشند.

مشخصه های  بار

  1. باید هر اتاق بطور ایده آل دارای یک سیستم HVAC (تهویه هوا) باشد , سیستمی که قادر به تهویه, گرم کردن, خنک کردن, یا رطوبت زدایی اتاق بصورت مستقل از دیگر اتاقها باشد. در غیر اینصورت, تهویه هوای هر اتاق بخطر می افتد.
  2. بطور نمونه, فضا همیشه اشغال نیست. برای انعطاف کافی, هر سیستم تهویه و خنک سازی هوا را باید بتوان خاموش کرد(بجز زمانی که نیاز به کنترل رطوبت باشد) و گرم کردن اتاقها نیز باید قابل کنترل باشد.
  3. غلظت نور و اشغال فضا معمولا کم است؛ فعالیت معمولا سبک یا بی تحرک است.سکونت دارای ماهیت گذراست, و اتاقهای خواب در شب دارای استفاده بیشتری می باشند.
  4. آشپزخانه (بصورت مجزا یا در کنار بخشهای مسکونی) دارای احتمال بار کاری بالا, بو, و پیش نیاز تهویه بالا می باشد.
  5. اتاقها عموما, دارای آشپزخانه, توالت و مجاورت با فضای خارج می باشند (بغیر از اتاق لباس (رخت کن) ). ساختمان بعنوان یک کل معمولا دارای چندین خروجی (نما) می باشد زیرا ممکن است تعداد ساکنین زیادی در آن حضور داشته باشند.
  6. امکانات آرایشی, شستشو و حمام همیشه در واحدهای مسکونی قرار دارد. هوای خروجی به فضای هر یک از اتاقهای  آرایش وارد می شود.
  7. ساختمان, نیاز بالایی به آب دارد(معمولا بمدت دوره های یک یا دوساعته و چندین بار در روز). این نیاز ممکن است با توجه به بار متوسط یا پایدار روزانه متفاوت باشد و معمولا اوج آن در ساعت ۶:۰۰ عصر در خوابگاه ها  می باشد. فصل ۴۹ به جزئیات آب گرم می پردازد.
  8. مشخصه بار اتاقها, واحدهای مسکونی و ساختمانها با توجه به نیاز کم مشخصه بار اتاقها, واحدهای مسکونی و ساختمانها را با مقداری توجه به تغییرات آینده و بارهای طراحی بخوبی تعریف نمود.
  9. جابجایی ها, بارهای داخلی گذرا, و مجاورتهای با فضای خارج از طیق شیشه, منجر به ایجاد فاکتورهای متنوعی می شود, کاربردهای بلندمدت باعث باعث ایجاد بارهای نسبتا زیادی خواهد شد.

 

معیارها و مفاهیم طراحی 

تنوع و نوسان گسترده  بار  بین اتاقها, نیازمند طراحی سیستم انعطاف پذیر برای آسودگی ۲۴ ساعته می باشد. علاوه بر پنجره, تنها روش کنترل دمای دارای انعطاف داشتن تجهیزات مستقل با امکان کنترل مستقل برای هر اتاق می باشد که قادر به گرم کردن, خنک کردن و تهویه مستقل اتاقها باشند.

 

دانلود متن کامل فارسی (قیمت ۱۵۰۰۰ تومان)

 

 

2019-03-04
كد : 6220
وضعيت :‌موجود
دسته بندی :
مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (آسان داک) مرکز پژوهش های دانشگاهی ایران (www.Asandoc.com) تنها مرکز دانشگاهی در ایران است که خدمات جامع برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می دهد . این مرکز با بکار گرفتن اساتید خبره و نام آشنا در ایران در همه رشته های دانشگاهی سعی در ارائه خدمات علمی برتر در حوزه های پروپوزال آماده، مقاله بیس پایان نامه، پرسشنامه و ترجمه آماده و همچنین تحقیقات آماده برای متغیرهای فصل دوم پایان نامه کرده است . بدین جهت سایت آسان داک توانسته است یکی از پر بازدیدترین سایت های کشور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری شود و امروزه بیشتر دانشگاه های کشور به این مرکز جامع دانشگاهی دسترسی دارند . کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری می توانند نمونه پروپوزال آماده خود برای درس روش تحقیق در رشته مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، علوم تربیتی و سایر رشته ها را به راحتی از سایت خریداری و دانلود کنند . همه نمونه پروپوزال های ارشد و دکتری که به صورت تکمیل شده و فرم پر شده در سایت قرار گرفته مورد تأیید می باشد . حتی برای پروپوزال آماده و نمونه پروپوزال مطالبی رایگان برای دانلود در سایت قرار گرفته که دانشجو می تواند آنها را مطالعه کند .
© تمامی حقوق برای سایت آسان داک ( پروپوزال آماده - تحقیقات آماده - مقاله بیس پایان نامه - مقاله با ترجمه ) محفوظ است .
Site Map - Facebook - Rss